Joachricar Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Skal ha ny musematte og vil ha en nærmest perfekt en... Hva er den beste man får til en G5?? Helst under 250kr da. Har lest om at g5 ikke funker på icemat. Har prøvd det før, så oppdaterte jeg driveren til musen, så funke det.. Var litt herlig... Noen bedre?? Kjekt med en litt stor en i tillegg da... Takker for alle svar Lenke til kommentar
amd x2 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hei! Jeg ville anbefalt fUnc surface 1030, som du vertfall kan kjøpe på microplex.no. Har sett at de har solgt denne på datakjeden også, kanskje du kan sjekke der, hvsi du har en slik butikk i næreheten. Jeg har et par venner som bruker G5 på denne matten, og de er veldig fornøyd! Mvh Amd x2 Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Steelpad og Qpad er sikre vinnere. Du burde absolutt sjekke ut Steelpad 5L og Qpad CT. Lenke til kommentar
Midtbo Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Vet ikke helt med Steelpad 5L, har en kamerat som har hatt den i ca. halvt år, og den er ganske så slitt. 5L er også en tøymatte, men som har en hard underflate, som gjør den lite praktisk å flytte. Har selv en vanlig Qpad lage, og har hatt den i over 1 år, og den er helt fin. Selve musen G5 fungere bra på qpad. Har testa hos en kamerat, men du må laste ned driver fra logitech, ellers kan det være den skipper litt hvis du bruker lav sens. Når det gjelder Qpad CT, så har jeg testet den også. Dette er en matte som er helt stiv, i forhold til vanlig qpad som er tøymatte. Overflaten minner litt om func, eller noe i den dur. Selv liker jeg tøymatta qpad med glids Håper dette kan hjelpe deg litt på vei med valget Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 G5 funker som bare juling på min Icemat (sånn standard, svart sak - en av de første utgavene tror jeg) Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg kan anbefale: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305605 Steelpad QcK+ XXL den er jævli stor 45*40 cm funker fantastisk med G5... jeg har brukt det samme nå en god stund og er stor fornøyd!! funker fett til low sens cs gaming;) Funker godt med og uten skatez Med noen gode skatez glir den som faen i satan! Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 har lest litt om steelpad og har sett det er en del som klager på at de blir fort slitt. har ikke noe planer om å kjøpe ny musematte hele tiden. har prøvd på icemat og det fungerte ikke før jeg oppdaterte driverne(?) og da var den litt herlig. den blir vel ikke noe serlig slitt heller?! eller? bør jeg kjøpe icemat 2nd ed? Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Steelpad 5L skal være noe for deg, også kan du skjekke ut Qpad. De har mange fin Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Før så brukte eg min steelpad i 3 år før den blei merkbar dårligare(slitt). Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 det er da steelpad 5l du har eller s&s som i g5 omtalen?? Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 qPad absolutt. Lasermus stiller store krav til underlaget. qPad er ypperlig siden den består av flere farger, er av stoff og den er veldig slitasjesterk. Og den glir bra! Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 hva for en qpad da? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 det er da steelpad 5l du har eller s&s som i g5 omtalen?? 6881939[/snapback] Steelpad S&S. Den eg har hatt i 3 år er Steelpad 4D. Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 oki... men er ikke helt med her. er det 4d, 5l eller s&s jeg burde kjøpe?? Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) står mellom: Steelpad 5L http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313734 og Qpad|CT http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=324461 hvilken? gjærne gi meg pluss og minus på de! thx masse for alle svar hittil Endret 18. september 2006 av axzter Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 oki... men er ikke helt med her. er det 4d, 5l eller s&s jeg burde kjøpe?? 6889769[/snapback] Av dei tre så ville eg ha kjøpt steelpad 5l. Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 ok. smeller til på den jeg da. Lenke til kommentar
noctis Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 herigud, func surface 1030 er bedre en ALLE musematter uanz ka !. kjører g5 på den med en drøm.. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 steelpad 5l eller qpad|Ct? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 herigud, func surface 1030 er bedre en ALLE musematter uanz ka !. kjører g5 på den med en drøm.. 6897412[/snapback] Så med andre ord har du prøvd alle musemattene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå