Gå til innhold

Sony K610i vs. K750i

Anbefalte innlegg

Trenger ny mobil og valget er i mellom K610i og K750i. Er det noen som vet noe om disse kvalitetsmessig?Er for eksempel 610i mer robust enn 710i, eller er det noen andre forskjeller bortsett fra utseendet? Hva vil dere anbefalt av de?

Edit: huffda, mener k750i.

Endret av Russlebiffen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sjekk med erfaringene på prisguiden. Bør gi en bra pekepinn. Finnes masse info på forumet om begge telefonene. K610 skal være mer "solid" etter hva jeg har klart å finne ut. Men K750i er en kjempetelefon. Har selv hatt W800i, og det er 95% samme telefonen (hvertfall på innsiden), og jeg er meget fornøyd. Mange klager på joysticken, men kan ikke si jeg har hatt noen problemer med det.

bertie

Lenke til kommentar

K610 virker "bedre" når det gjelder kvalitet, men den har ikke linsedeksel foran kameraet, noe som k750i har.. Men Joystikken på k750i blir garantert ødelagt etter en stund, alle jeg kjenner som har hatt k750 klager på dette.. Dog så er den bedre på w800i :)

Lenke til kommentar
K610 virker "bedre" når det gjelder kvalitet, men den har ikke linsedeksel foran kameraet, noe som k750i har.. Men Joystikken på k750i blir garantert ødelagt etter en stund, alle jeg kjenner som har hatt k750 klager på dette.. Dog så er den bedre på w800i :)

6835026[/snapback]

Har begge to; k750i tar bedre bilder (har autofokus og lys). Den er dog irriterende treg når man blar i bilder f.eks. eller skal sende sms. Der er k610i super. Den er kjapp med alle funksjoner. Bildene er greie. Den er også nydelig å skrive sms med. Du slipper også joysticken som k750i har.

k610i er veldig lett, noe som gjør at telefonen virker litt "billig" etter min smak (bør ha LITT tyngde synes jeg).

Uansett; jeg ville gått for k610i. Billedkvaliteten er som sagt best på k750i, men det har kommet så mange bedre igjen etter denne at den ikke kommer til kort lenger der heller.

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...