Kizzaz Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Man må ikke være 18, jeg fikk mitt visa (ikke electron) når jeg var 15 og har vært kunde hos play siden jeg var 16.. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Men du bruker det nr som er på forsiden av kortet ja? Og ikke kontonr ditt liksom? 6827112[/snapback] Brukt nettbutikker lenge tok til at den feilen er luket ut. Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Det kan være at de har en sperre der du har brukt en annen persons kort tidligere. Du nevnte jo at du har brukt din mors VISA-kort. Det ville vært ganske forståelig hvis Play hadde en sikkerhetssjekk på folk som brukte forskjellige personers kort. Lenke til kommentar
elorentz Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Fikk denne meldingen fra dem en gang, når jeg sjekka med kundeservicen demmes sa dem at banken min declina transferen, når jeg kontakta banken sa dem at grunnen til det var at play prøvde å gjøre en charge på 0 kroner på kortet og derfor ble den automatiskt declined. Fikk kontakte play igjen og da fiksa dem det fort og pakken kom noen dager seinere. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Fikk beskjed om at jeg manglet en null i kortnummeret, og at det var feilen. Spurte dem etter det om jeg måtte ringe igjen for å gi grønt lys etter jeg hadde fikset nummeret, og det sa han at jeg sannsynligvis ikke trengte, siden jeg hadde kjøpt mye der før. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 ...men det var tydeligvis ikke nok. Ikke bare står det samme meldingen som før, hele kontoen er suspendert denne gangen. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Sliter fælt med play.com selv. Det er komplett umulig å få registrert kortet mitt hos dem hvaenn jeg gjør. (tråd) Det er dekning på kontoen, og jeg har fått brukt det uten problemer andre steder. Har skrivd adressa mi på alle tenkelige måter uten at noen har fungert. Har tom. ringt postbanken Norge for å få bekrefta hvordan adressa mi er skrevet i deres systemer. (Hos dem hadde vegen blitt til veIen, uten at det hjalp stort). Så nei... play.com gidder jeg ikke bæle mer med! Endret 18. september 2006 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Tore Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Registrerte meg og bestillte mine første filmer og dvder i går jeg, gikk smertefritt enda det er ø i både navnet og postadressen og visa kortet gikk gjennom på første forsøk... Pengene var trekt i morrest, så er nok ikke play sin skyld om enkelte har problemer med å få godkjent visakortet... Lenke til kommentar
Legen_er_inne Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Bestilte 61 DVDer fra play.com for sånn ca. 2 uker siden, fikk beskjed om at bankkortet mitt var "Invalid", tallene jeg hadde skrevet inn iallfall. Skrev de inn igjen, ingenting ble sendt. La inn et annet bankkort som jeg hadde kjøpt ting med der før, fikk samme feilmeldingen. Har sendt e-mail tilbake til den adressen de sender feilmeldingene på, har ikke fått noe svar. Sendte den for noen dager siden.Ellers er det umulig å finne noen slags kontaktadresse på siden deres. Har noen hatt liknende problemer? Noen som veit om en kontaktadresse? 6821349[/snapback] Det er mange som har problemer med supporten til play.com, som dessverre ikke kan beskrives som annet enn amatørmessig. Når jeg har forsøkt å stillle spørsmål til [email protected] får jeg bare beskjed om at den mailboksen ikke blir lest. Og hvorfor i all verden skjuler man emailadressene sine fra hjemmesiden sin? Det er jo rimelig uprofesjonelt å begrense servicen på denne måten. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Bestilte 61 DVDer fra play.com for sånn ca. 2 uker siden, fikk beskjed om at bankkortet mitt var "Invalid", tallene jeg hadde skrevet inn iallfall. Skrev de inn igjen, ingenting ble sendt. La inn et annet bankkort som jeg hadde kjøpt ting med der før, fikk samme feilmeldingen. Har sendt e-mail tilbake til den adressen de sender feilmeldingene på, har ikke fått noe svar. Sendte den for noen dager siden.Ellers er det umulig å finne noen slags kontaktadresse på siden deres. Har noen hatt liknende problemer? Noen som veit om en kontaktadresse? 6821349[/snapback] Det er mange som har problemer med supporten til play.com, som dessverre ikke kan beskrives som annet enn amatørmessig. Når jeg har forsøkt å stillle spørsmål til [email protected] får jeg bare beskjed om at den mailboksen ikke blir lest. Og hvorfor i all verden skjuler man emailadressene sine fra hjemmesiden sin? Det er jo rimelig uprofesjonelt å begrense servicen på denne måten. 8578993[/snapback] De har skjemaer du kan fylle ut slik at mailen din direkte kommer til de riktige folkene. Jeg tør ikke anslå hvor mye mails de ville fått inn om dagen med en mail-adresse. Du vil måtte ansatte en haug med folk bare for å sitte å sortere mailene og fjerne spammen som spamfilteret ikke tar. Jeg vil nok heller si at de er profesjonelle som prøver å gi kunden best mulig service fortest mulig. Jeg skal ikke nekte for at det er enklest for oss som kunden å bare ha en mailadresse å sende alt til.... men det er ikke spesielt effektivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå