Hamsterino Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Bestilte 61 DVDer fra play.com for sånn ca. 2 uker siden, fikk beskjed om at bankkortet mitt var "Invalid", tallene jeg hadde skrevet inn iallfall. Skrev de inn igjen, ingenting ble sendt. La inn et annet bankkort som jeg hadde kjøpt ting med der før, fikk samme feilmeldingen. Har sendt e-mail tilbake til den adressen de sender feilmeldingene på, har ikke fått noe svar. Sendte den for noen dager siden. Ellers er det umulig å finne noen slags kontaktadresse på siden deres. Har noen hatt liknende problemer? Noen som veit om en kontaktadresse? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) [email protected] er den jeg bruker, rask respons er min erfaring på den adressen i hvertfall. Men play.com lagrer jo all info da, kortnummer o.s.v har kun skrevet kortnummer og alt det der bare EN gang jeg. Og jeg har kjøpt MYE fra play.com. Endret 7. september 2006 av Goodall Lenke til kommentar
PerB Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 fikk beskjed om at bankkortet mitt var "Invalid", tallene jeg hadde skrevet inn iallfall. 6821349[/snapback] De tar ikke bankkort. Derimot akspeterer de kreditkort og debetkort som f.eks VISA. Dette forutsetter at du har kortnummer på 16 siffer (ingen spacer), angir kode fra baksiden av kortet (tre siffer) og korrekt utlløpsdato (måned/år) og riktig korttype. Det forutsetter også at de kan bekrefte kortets riktighet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hvis du faktisk bestile 61! DVDer kan det være du møtte på en eller annen grense hos de. Er og verdt å nevne at "såkalte" visa kort som Visa Electron ikke kan brukes der. Lenke til kommentar
Steffan Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg opplevde at jeg etter lang tid som kunde plutselig fikk krav om å ta kontakt med de per telefon. Da måtte jeg bekrefte kort og kundeinfo før de "frigjorde" ordren min. Mulig noe slikt har skjedd med deg. De sa det var rutine. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Er vel ikke rart med tanke på antallet, og kost. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Bestiller du over 100 eller 200 pund får du beskjed om å ringe dem og gi de sikkerthetskoden. Går veldig greit, irriterende kanskje, men det er en sikkerhetskontroll, liker den, men du trengr bare å gjør det en gang på det kortet. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Bestiller du over 100 eller 200 pund får du beskjed om å ringe dem og gi de sikkerthetskoden. Går veldig greit, irriterende kanskje, men det er en sikkerhetskontroll, liker den, men du trengr bare å gjør det en gang på det kortet. 6822193[/snapback] Jeg har aldri opplevd det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Dette har skjedd med meg flere ganger. Jeg har ringt nummeret jeg fikk tilsendt på mail, snakket med en veldig hyggelig britisk dame og fått pakkene noen dager senere. Jeg foretrekker at dette skjer hver gang jeg bestiller 10+ DVDer, framfor å slippe stresset og få kontoen tappet hvis det faller i feile hender. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 En gang fikk jeg mitt kort avslått pga. jeg hadde skrevet inn feil adresse på kortholder/fakturaadresse. Denne må visst være identisk med det kortet er registrert på etter det jeg forstod den gangen. Etter jeg endret det gikk alt bare godt. Den adressen pakken skal sendes til skriver man inn på en egen plass, noe slik som "Delivery adress". Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 jeg har nettopp flyttet og har enda ikke fått feilmelding på min adresse, vet at kortet har byttet, men på play står den gamle enda. Tror det var over 200 pund, jeg og snakket med den hyggelige britiske damen, de gjorde først en feil med min ordere, men de fikset det raskt. Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hvis dette er første ordren din hos dem noensinne så er det ikke så rart at de vil ha litt ekstra bekreftelse når det dreier seg om 61 DVDer - det er jo snakk om mye penger. Jeg regner med at 'faste' kunder selvfølgelig har en høyere beløpsgrense før det stilles spørsmål ved ordren. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Det er aldri noe stress om du tar kontakt med dem. De fikser biffen slik du vil ha den til slutt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Kunde har akkurat fyllt 18 år - har du skaffet deg nytt bankkort med VISA (ikke visa electron). Før du får det har du ikke mulighet til å handle, og du vil få invalid alle steder. HUSK: Kjøper du for over 200,- hos play kommer det 25% MOMS på alt sammen. HUSK denne ekstraregningen. EDIT: Sjekk nedafor, jeg tar feil! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Kunde har akkurat fyllt 18 år - har du skaffet deg nytt bankkort med VISA (ikke visa electron). Før du får det har du ikke mulighet til å handle, og du vil få invalid alle steder. HUSK: Kjøper du for over 200,- hos play kommer det 25% MOMS på alt sammen. HUSK denne ekstraregningen. 6826568[/snapback] Ja, men du må også hugse at Play.com sender kvar DVD i ein eigen pakke. Bestiller du 61 DVD-filmar der ingen av dei overstig 200,- kroner individuelt vil du ikkje måtte betale moms. Du vil få 61 kolli og postkassen kjem til å sprenge . Dei trykker nok nedi det dei får plass til og legg ved ein lapp på resten. Endret 8. september 2006 av zeph Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) HUSK: Kjøper du ett produkt som koster over 200,- hos play kommer det 25% MOMS på alt sammen. HUSK denne ekstraregningen. 6826568[/snapback] Det var sikkert dette du mente, men det er lett å misforstå. edit: Eller bare sjekk innlegget over meg. Endret 8. september 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Kunde har akkurat fyllt 18 år - har du skaffet deg nytt bankkort med VISA (ikke visa electron). Før du får det har du ikke mulighet til å handle, og du vil få invalid alle steder. HUSK: Kjøper du for over 200,- hos play kommer det 25% MOMS på alt sammen. HUSK denne ekstraregningen. 6826568[/snapback] Ja, men du må også hugse at Play.com sender kvar DVD i ein eigen pakke. Bestiller du 61 DVD-filmar der ingen av dei overstig 200,- kroner individuelt vil du ikkje måtte betale moms. Du vil få 61 kolli og postkassen kjem til å sprenge . Dei trykker nok nedi det dei får plass til og legg ved ein lapp på resten. 6826599[/snapback] Om play pakker alt hver for seg så slipper man det jeg sier over ja, dersom hver eske er verdt under 200,-. Så glem mine formanende ord . Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) HUSK: Kjøper du ett produkt som koster over 200,- hos play kommer det 25% MOMS på alt sammen. HUSK denne ekstraregningen. 6826568[/snapback] Det var sikkert dette du mente, men det er lett å misforstå. 6826610[/snapback] Blir likevel litt feil synest eg, for du må ikkje betale moms på alt saman, det er berre den filmen som kostar over 200. Derfor eg er så glad i Play.com, den prisen som blir oppgitt på sidene deira er den prisen du må betale, sett at den ikkje overstig 200 NOK sjølvsagt. Endret 8. september 2006 av zeph Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Fikk VISA-kort i sommer, fylte 18 i januar. Har ikke fått noen beskjed om å ringe dem eller svar fra [email protected], sendte e-mail til dem på tirsdag. Har handlet hos dem for liknende beløp før (egentlig halvparten av det jeg skal betale nå), og det gikk greit, men da brukte jeg VISA-kortet til muttern (med henne tillatelse ). Nå har jeg registrert det nye kortet, feilmelding, registrerte hennes igjen, feilmelding. Registrerte mitt igjen i går, antar det kommer feilmelding i morra. Har skrevet all den nødvendige informasjonen, men får beskjed om at alt jeg skrev var feil. EDIT: We need to verify your credit/debit card. Please check your credit/debit card details since we have been unable to verify your account. If you find a discrepancy please update your details. We will then re-verify your details with your card issuer (YOU DO NOT NEED TO RE-SUBMIT ANY OUTSTANDING ORDERS). If you do not find a discrepancy please contact our Customer Service Department on 0845 800 1020 (UK only) or +44 (0)1534 877595 (outside UK). Please have the card registered on the account to hand so that we can approve your account as quickly as possible. Der kom den. Da skal jeg tydeligvis ringe dem. Endret 8. september 2006 av Solid Snake Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Men du bruker det nr som er på forsiden av kortet ja? Og ikke kontonr ditt liksom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå