Gå til innhold

Legge musikk innpå Samsung Z500?

Thue

Anbefalte innlegg

Det er sikkert veldig enkelt, men jeg er ikke noen veldig telefon smarting, så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg litt?

Har nettopp instalert cden som følgte med men finner ikke helt ut av det! Det står heller ikke noe spessielt i brukerhåndboken heller :cry:

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er sikkert veldig enkelt, men jeg er ikke noen veldig telefon smarting, så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg litt?

Har nettopp instalert cden som følgte med men finner ikke helt ut av det! Det står heller ikke noe spessielt i brukerhåndboken heller :cry:

Noen som kan hjelpe?

6821282[/snapback]

Dersom du bruker ett minnekort (transflash) stapper du det inn i telefonen. Lar telefonen opprette mappestrukturen (den lager mapper som "my music" "my pcitures" "my videos" osv.

Stapp minnekortet inn i minnekortleser på pc - før over filer til minnekortet (og for all del legg dem i riktig mappe! ("my music")) stapp minnekortet tilbake inn i telefonen og voila!

Dersom du ikke bruker minnekort: Koble telefonen til pc - installer programvare - "i oppstartsbildet til synkroniseringsprogrammet åpner du "phone explorer" - åpne riktig mappe på telefonen (music / my music etc..) "drag'n & drop" filer i fra plasseringen på din maskin inn i "phone explorer" (obs obs - dette er en prossess som kan ta svært lang tid - anbefaler at du kun overfører en fil om gangen - og ja det kan ta opp til flere minutter pr fil - det er bare slik det er =( )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...