Flexi Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Fikk mitt første i barnehagen, ikke noe spesiellt, men et kyss er et kyss Ifølge mutter'n var jeg en damemagnet i barnehagen Men mitt første ordentlige kyss var vel når jeg var 15 år. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Mitt første kyss var på et russetreff, jeg var da 18 år. Ble vel til at det varte en halvtimes tid tenker jeg. Husker tilbake på det med gode minner. Var en deilig følelse. Lenke til kommentar
MegTipperJeg Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Fikk et orendtlig et i går jeg Endret 18. november 2006 av Kriz2ffer Lenke til kommentar
Prey Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Er nesten 15 1/2 år og har aldri kyssa noen i hele mitt liv Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Er nesten 15 1/2 år og har aldri kyssa noen i hele mitt liv 7310747[/snapback] Ingen fare, du har god tid. Jeg fikk ikke mitt første kyss før jeg var 18 år, 2 måneder og 4 dager. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Slettet et par gjesteposter som ikke tilfredstiller reglene for slike. Geir Lenke til kommentar
InLineGirl Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg kyssa i barnehagen Men altså, ikke no ordentlig kyssing før 7 klassen og 10'ende Lenke til kommentar
Trofs Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 4. klasse tror jeg. Men kyssa ikke ''orntlig'' før jeg var 14-15. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg fikk ikke mitt første kyss før jeg var 18 år, 2 måneder og 4 dager. 7311123[/snapback] Var det så stort for deg at du har notert ned datoen også? Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg fikk ikke mitt første kyss før jeg var 18 år, 2 måneder og 4 dager. 7311123[/snapback] Var det så stort for deg at du har notert ned datoen også? 7314167[/snapback] Har man gått 18 år ukysset, er nok det første kysset ganske minneverdig.. Mitt var i 11-årsalderen, så sitter ikke akkurat friskt i minne kan man si.. et halvt liv siden, faktisk.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg fikk ikke mitt første kyss før jeg var 18 år, 2 måneder og 4 dager. 7311123[/snapback] Var det så stort for deg at du har notert ned datoen også? 7314167[/snapback] Nei, jeg bare husker datoen 5. juledag 2004 Altså, 5 dager etter julaften, som er 2 måneder etter bursdagen min Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Mitt første ordentlige kyss var for 3 uker siden. Følelsen sitter fortsatt igjen Men, mitt første "nuss" var i barnehagen. Med "kjæresten" min . Det mest seriøse forholdet jeg har hatt noen gang Vi ble "sammen" da vi var 4 år, og var "sammen" ut 2. klasse elns. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Heretique samme her ble sammen da vi var 4 år, og det ble slutt mellom oss i 2ende hehe Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Med min første kjærlighet, når jeg var 13 år gammel <3 Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Med min første kjærlighet, når jeg var 13 år gammel <3 Lenke til kommentar
Super-E Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg fikk mitt første store kyss da jeg var 17år. Før dette bare det litt sussing i barnehagen og sånn. Jeg var stupforelska i han og han ble også den første jeg lå med også. Har overhodet ikke sansen for fyren i dag,men kjærlighet gjør blind. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Med min første kjærlighet, når jeg var 13 år gammel <3 7431456[/snapback] Det var så bra at du måtte fortelle om det TO ganger?? Men jeg har vel nesten hatt et kyss på sant eller konka elns, men mitt første ordentlige venter jeg fortsatt på. Hadde muligheten en gang i dyden, men trakk meg tilbake da Lenke til kommentar
SynneSkagen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Mitt første kyss var med venninna mi da vi gifta oss, da vi var åtte år gamle. Jeg var jente, og hun var "mann". Dette var hun veldig lei seg for, så hun gråt. Da trøstet presten (en annen venninne) og jeg henne, men hun var utrøstelig. Så vi giftet oss nok en gang, begge som jenter. (Ganske useriøst forhold, men vi er da fortsatt gift . Hun (i hvertfall) har hatt en del elskere på si, men vi har alltid funnet tilbake til hverandre! :!: ) Lenke til kommentar
Super-E Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Oi...når du sier det Synne så var vel mitt første skikkelige kyss med venninnen min. Vi leika hele tiden "familie" som besto av at vi lå og klina hele tiden. Det var vel nesten det eneste vi gjorde en periode. Det er bra å trene,og har blitt ganske god etterhvert da. Ei venninne sa jeg var bedre enn typen hennes...mohahaha... Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Hadde endel sånne enkle kyss i barnehagenog oppover frem til jeg ble 16. Da traff jeg en kjekk jente på engelskbåten (som jeg forøvrig ikke husker navnet på). Veldig koselig jente. Både hun og tvillingen hennes. Vel, en til førte til en annen og plutselig lå vi i lugaren til de 2. Alle 3 Men det som er litt merkeligt, er at jeg tok et australsk kyss før fransk Ikke spør hvodan jeg klarte det, men slik ble det ihvertfall. Endret 6. desember 2006 av g@bb@ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå