Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ditt første kyss


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Jeg fikk ikke mitt første kyss før jeg var 18 år, 2 måneder og 4 dager. :p

7311123[/snapback]

Var det så stort for deg at du har notert ned datoen også? :ohmy:

7314167[/snapback]

Har man gått 18 år ukysset, er nok det første kysset ganske minneverdig.. ;)

Mitt var i 11-årsalderen, så sitter ikke akkurat friskt i minne kan man si.. et halvt liv siden, faktisk..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Med min første kjærlighet, når jeg var 13 år gammel <3

7431456[/snapback]

 

Det var så bra at du måtte fortelle om det TO ganger??

 

Men jeg har vel nesten hatt et kyss på sant eller konka elns, men mitt første ordentlige venter jeg fortsatt på. Hadde muligheten en gang i dyden, men trakk meg tilbake da

Lenke til kommentar

Mitt første kyss var med venninna mi da vi gifta oss, da vi var åtte år gamle. Jeg var jente, og hun var "mann". Dette var hun veldig lei seg for, så hun gråt. Da trøstet presten (en annen venninne) og jeg henne, men hun var utrøstelig. Så vi giftet oss nok en gang, begge som jenter.

 

(Ganske useriøst forhold, men vi er da fortsatt gift :) . Hun (i hvertfall) har hatt en del elskere på si, men vi har alltid funnet tilbake til hverandre! :!: )

Lenke til kommentar

Oi...når du sier det Synne så var vel mitt første skikkelige kyss med venninnen min. Vi leika hele tiden "familie" som besto av at vi lå og klina hele tiden. Det var vel nesten det eneste vi gjorde en periode. Det er bra å trene,og har blitt ganske god etterhvert da. Ei venninne sa jeg var bedre enn typen hennes...mohahaha...

Lenke til kommentar

Hadde endel sånne enkle kyss i barnehagenog oppover frem til jeg ble 16. Da traff jeg en kjekk jente på engelskbåten (som jeg forøvrig ikke husker navnet på). Veldig koselig jente. Både hun og tvillingen hennes. Vel, en til førte til en annen og plutselig lå vi i lugaren til de 2. Alle 3 :blush: Men det som er litt merkeligt, er at jeg tok et australsk kyss før fransk :D

 

Ikke spør hvodan jeg klarte det, men slik ble det ihvertfall.

Endret av g@bb@
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...