Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ditt første kyss


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Mitt første kyss kom fra en jente som hadde kysset 3 stykker før meg, så jeg var naturligvis vettskremt. Vi hadde vært sammen i en dag eller to, så det var enten nå eller aldri. Jeg ringte på døren hennes, hun åpnet, jeg kysset henne, vi kysset opp trappen, bortover gulvet og til sofaen. Der lå vi i omtrent en time, før moren kom hjem. Det var en tvers gjennom absurd situasjon, jeg tror ikke jeg har vært like nervøs siden.

 

Dette var vel enten 9. eller 10. klasse, og var det første kysset som ikke involverte en lek. Jeg lurer på hvordan det går med henne...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som de fleste sier i barnehage/barne skolen i div leker.. eks skyss, klapp, klem :p

 

Men det orntlige første var vel i 9 klasse, med den første kjæresten min..var ganske kos det :) Etter det har det bare blitt litt klining med div jenter. Noe som jeg angrer på :ermm: Men ting skjer få fort.

 

Men det neste kysset skal ei orntlig flott jente få, og ikke hvem som helst :)

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

Jeg får skrive om mitt første kyss utenom de "kyss,klapp,klem"-greiene.

 

Jeg var 14 og var på Ammerudklubben (Ja, jeg var fjortiss som de fleste andre på den tiden). Jeg ble introdusert for en eldre fyr venninnene mine hadde advart meg for på forhånd. De hadde fortalt at han ble fort innpåslitsom og tok ikke nei for et nei. Naiv som jeg var, syntes jeg han virkelig hyggelig, så han fikk nummeret mitt litt senere.

Da vi skulle gå skulle han på liv og død ha klem, og teit som jeg var sa jeg ja. Da holdt han meg fast og deretter voldtok han tunga mi altfor lenge. Jeg ble dritredd ettersom han ikke ville slippe, og det ente med at jeg satt og grein som en unge da jeg kom hjem.

Og ja, han ringte forferdelig mye i etterkant, men sluttet da jeg truet med å ringe politiet. Sukk. Det var altså mitt første kyss.

 

 

:hrm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har ikke glemt selve kysset, men tiden det skjedde på. Det må ha vært i mellom alderen 4-6 år for det var før jeg startet på skolen og jeg flyttet når jeg var 4.

Selve kysset var over kjapt og ble omtalt som å "bytte lepper". Det hele foregikk under trappa til naboen, med nabojenta.

 

Var gode gamle dager det, når et kyss var spesielt og sjeldent :love:

Lenke til kommentar

Uff...

Føler meg sent ute.

Husker mitt aller desidert første kyss ganske godt (jeg er en av de få som ikke kyssa i barnehagen eller på barneskolen eller via noen leker eller noe sånt. Max sjenert ftl :thumbdown:).

Jeg var 18 år, 2 måneder og 5 dager gammel, på 5. dagsfest på bon'landet, holdt meg ute i kulden og regnet og isen og bort fra den forferdelige musikken og varmen inne og sto og prata med ei helt ukjent og når jeg tenker tilbake, mindre pen jente, og så begynte det å pissregne og hu bare "Hold rundt meg", så jeg gjorde det, og så så hu på meg og vi begynte å kline bare der og da.

For jævlig egentlig.

Jeg hadde aldri gjort det før og var helt uforberedt, og hu smaka en blanding av metall, spy, røyk og urge-dram.

Og etterpå da jeg spurte om hu ville bli med hjem (etter at vi hadde klint i 10 minutt, ja jeg var berusa, på mer enn alkohol akkurat der og da), så nei. Det kunne hu ikke for typen hennes satt i bilen sin 2 meter bortenfor og så stygt på oss.

 

Fikk noen mindre hyggelige telefoner i tida fremover, men gikk bra.

 

 

Smurfen har dårlige minner med første kyss etc og kunne med andre ord tenkt seg og tatt det hele om igjen.

Et annet sted med en annen jente...

 

 

 

Men det verste er at jeg egentlig er redd for både jenter og tanken på å kysse. Og jeg er ca 20 år.

Makan!

 

 

Lenke til kommentar

Første kyss var vel i barnhagen med Truls, som var bestekompisen og tvillingbror til den andre bestekompisen til min storebror, og det var under tvang fra Fredrik og Richard (min storebror) for Truls likte meg visst. xD

Det var ekkelt. :p

 

Men første ordentlige kyss.. Syvende klasse. Jeg var tolv, og jeg skulle hjem til en kompis jeg lenge hadde vært litt betatt av for å se film, jeg ble bedt om å komme ca. en time før, for å sette ut snop og digg og litt sånn. Det var meg, ham, og fire av vennen våre, to gutter og to jenter, disse fire var allerede par og hadde vært sammen en stund (et av de parene er fortsatt sammen! ;)), og da jeg dukket opp på døren hans, søkkvåt etter å ha gått i ekte bergensvær uten regnjakke eller noen form for jakke egentlig, åpnet han døren med kommentaren "Oi, du er våt!" og jeg sukker oppgitt og bare går inn. Hilser på hunden hans og littsånn diverse, går inn på rommet hans og stripper til bh'en for å låne en t-skjorte av ham, så plutselig kommer han inn bak meg, pirker meg på skulderen, jeg snur meg, og han kysser meg. Den t-skjorten kom ikke på før det ringte på døren nærmere en time senere. :blush:

Alt i alt et fint minne, alt var som det skulle være. :love:

Og! Vi er fortsatt venner. (Han kom ut av skapet som bifil året etter at vi slo opp [9.kl for den infoens skyld] og fikk seg type ^^)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Mitt første var med ei jeg nå angrer på. Verste fjortissjenta som finnes. Men var koselig da :) Hadde vært forelska i henne veeldig lenge.

 

Edit: Hun ble dritt etter at jeg var ferdig med henne ;)

Endret av Slettet-U4NJ3Omm
Lenke til kommentar

Var 9 år.

En italiensk gutt som var på besøk hos besteforeldrene sine, som hadde hytte ved siden av oss. Han var forelska i meg eller noe sånt, og fulgte etter meg overalt.

Jeg og noen venninner pleide å få ham med på gjemsel, sånn at vi kunne gjemme oss et sted han ikke kunne finne oss. En dag så fant han oss likevel, og kyssa meg uten at jeg ville det.. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...