Rartnamn Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Var på fest/dans, gikk vel i 10'ende. Også med en jente jeg likte. Kan vel ikke bli bedre det vel? - Da mener jeg ikke sikkelig tungekyss. Ikke det tullet folk dreiv på med i barnehagen/barneskolen Endret 19. september 2006 av MortenGlmz Lenke til kommentar
SCV Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 var på en superbra snurr da det skjedde, er ikke helt sikker på hvordan det hele startet, men det endte opp med vi lå på en altan og bytta slev forran alle som stod der og dampa holdt på og ende med sengekos, men jeg pingla ut Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 How could I forget?Første skikkelige kyss var når jeg var 13 år, og det var the best thing ever Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Første klinings var vel på leirskole i 6. klasse, det var ganske gøy! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Var vel 15 og full Hadde nok ikke skjedd ellers. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Var vel 15 og full Hadde nok ikke skjedd ellers. 6906669[/snapback] Var det deg ? På den festen Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Var det deg ? På den festen 6906673[/snapback] Hæ? Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Var det deg ? På den festen 6906673[/snapback] Hæ? 6906684[/snapback] kom igjen, ikke spill uskyldig nå, confess! Lenke til kommentar
Hel Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Var det deg ? På den festen 6906673[/snapback] Hæ? 6906684[/snapback] @synger@ "Mushi and Neppe sitting in a tree, k-i-s-s-i-n-g!" Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Håpet neppe hadde glemt det, men neeeida. Han MÅ bare dra det opp igjen ved første anledning Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Utenom sånne greier på barnehage, så var mitt første kyss sommeren da jeg var 10. Jeg og familien var på ferie i USA og jeg og broren bodde hos de gamle naboene våre. De folka hadde 2 barn på vår alder en gutt og en jente, gutten var 2 år eldre enn meg da, og jenten var like gammel. En kveld hadde vi "truth or dare", og da måtte jo jeg og han gutten kysse, først bare med leppene, og så med tunge. ÆSJ!!Jeg syntes ikke det var noe "deilig" akkurat. Nå er jeg 14 og jeg har enda ikke fått et "ekte" kyss, utenom lek hvis du sjønner. Endret 21. september 2006 av siriofstad Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Mitt første kyss, var i en alder av 5. Skikkelig hete greier selvfølgelig Men det første "ekte" kysset mitt var bare ekkelt, hvitløksånde og overaktiv tunge var ikke akkurat det jeg hadde forventet. Fikk forresten mitt beste kyss for et par uker siden, tenker på det enda. Lurer på om jeg ikke skal gjøre noe mer ut av det, bare ha det som e t fint minne Lenke til kommentar
Sjoeoerret Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Mitt første kyss må ha vært i 6. tror jeg, fest hos ei jente i klassen ;p Ble jo ilag å greier ;p (HAr jeg sjangs på deg liksom, varte i 2 dager tror jeg ) Husker jeg var skikkelig nervøs og greier... jaja, kysset senest idag da Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Første kyss var nok før skolen ja men helt opp til nå i 10-klasse har det bare vært 'nuss' Først forrige lørdag fikk jeg mitt første ordentlige kyss (med tunga og det hele) Var ute på byen med jenta jeg likte veldig veldig godt.. vi satt der og snakka.. og så beit hun i stykker en sånn gratis reklame hårbøyle. Og når det bare var en liten bit igjen av den sa jeg.. ey. jeg vil og ha litt.. Så tok jeg tak i den andre enden og hadde vi en liten 'drakamp' med halvt kyssing og lek () og så etterhvert droppa vi 'pinnen' og fortsatte med klininga .. hehe Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Første kyss var nok før skolen ja men helt opp til nå i 10-klasse har det bare vært 'nuss' Først forrige lørdag fikk jeg mitt første ordentlige kyss (med tunga og det hele) Var ute på byen med jenta jeg likte veldig veldig godt.. vi satt der og snakka.. og så beit hun i stykker en sånn gratis reklame hårbøyle. Og når det bare var en liten bit igjen av den sa jeg.. ey. jeg vil og ha litt.. Så tok jeg tak i den andre enden og hadde vi en liten 'drakamp' med halvt kyssing og lek () og så etterhvert droppa vi 'pinnen' og fortsatte med klininga .. hehe 6951135[/snapback] *glede seg til 10 ende klasse* Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Første kysset må vel være for noen måneder siden. Klinte med en jente på fest. Men hvis sånne leker teller, kysset jeg en jente i 6. klasse i nødt, sant og prosent. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Denne lørdagen, gjennom et helt streetmeet. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg var på en storfest. Ei anna mindre pen jente var på en storfest. JEg var såsinnsykt inn i h*****E full. Hun kom bort til meg og spurte om vi skulle kline.. 10sek etterpå skilte vi lag igjenn..... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 JEg var såsinnsykt inn i h*****E full. 6954409[/snapback] Aldri lurt Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Første var vel høsten på VK1. Nøtt eller sannhet på en snodig fest. Senere samme høsten var jeg ute med samme gjengen. Jeg var noe helt latterlig full, og en kompis som mente at jeg nok var litt utenfor sa det til en jente, og hun kastet seg over meg. Husker dessverre ikke så altfor mye av det though... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå