Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ditt første kyss


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utenom sånne greier på barnehage, så var mitt første kyss sommeren da jeg var 10. Jeg og familien var på ferie i USA og jeg og broren bodde hos de gamle naboene våre. De folka hadde 2 barn på vår alder en gutt og en jente, gutten var 2 år eldre enn meg da, og jenten var like gammel. En kveld hadde vi "truth or dare", og da måtte jo jeg og han gutten kysse, først bare med leppene, og så med tunge. ÆSJ!!Jeg syntes ikke det var noe "deilig" akkurat.

 

Nå er jeg 14 og jeg har enda ikke fått et "ekte" kyss, utenom lek hvis du sjønner.

Endret av siriofstad
Lenke til kommentar

Mitt første kyss, var i en alder av 5. Skikkelig hete greier selvfølgelig :wee:

 

Men det første "ekte" kysset mitt var bare ekkelt, hvitløksånde og overaktiv tunge var ikke akkurat det jeg hadde forventet.

 

 

Fikk forresten mitt beste kyss for et par uker siden, tenker på det enda. Lurer på om jeg ikke skal gjøre noe mer ut av det, bare ha det som e t fint minne :)

Lenke til kommentar

Første kyss var nok før skolen ja :p men helt opp til nå i 10-klasse har det bare vært 'nuss' ;)

 

Først forrige lørdag fikk jeg mitt første ordentlige kyss (med tunga og det hele)

 

Var ute på byen med jenta jeg likte veldig veldig godt.. vi satt der og snakka.. og så beit hun i stykker en sånn gratis reklame hårbøyle. Og når det bare var en liten bit igjen av den sa jeg.. ey. jeg vil og ha litt.. Så tok jeg tak i den andre enden og hadde vi en liten 'drakamp' med halvt kyssing og lek (;)) og så etterhvert droppa vi 'pinnen' og fortsatte med klininga .. hehe

Lenke til kommentar
Første kyss var nok før skolen ja :p    men helt opp til nå i 10-klasse har det bare vært 'nuss' ;)   

 

Først forrige lørdag fikk jeg mitt første ordentlige kyss (med tunga og det hele) 

 

Var ute på byen med jenta jeg likte veldig veldig godt..  vi satt der og snakka..  og så beit hun i stykker en sånn gratis reklame hårbøyle.  Og når det bare var en liten bit igjen av den sa jeg..  ey. jeg vil og ha litt..  Så tok jeg tak i den andre enden og hadde vi en liten 'drakamp' med halvt kyssing og lek  (;)) og så etterhvert droppa vi 'pinnen' og fortsatte med klininga  .. hehe

6951135[/snapback]

*glede seg til 10 ende klasse*
Lenke til kommentar

Første var vel høsten på VK1. Nøtt eller sannhet på en snodig fest. Senere samme høsten var jeg ute med samme gjengen. Jeg var noe helt latterlig full, og en kompis som mente at jeg nok var litt utenfor sa det til en jente, og hun kastet seg over meg. Husker dessverre ikke så altfor mye av det though...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...