Roiku Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Mitt første kyss skjedde på en parkbenk her i byen med kjæresten min. Nå bor vi sammen Jeg var vel 15 på tiden. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Første skikkelige i 9ende klasse Lenke til kommentar
nets Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Mitt første kyss var faktisk denne fredagen. Med min første alkoholrus så ble det litt løse tilstander, og jeg endte opp med å kline i flere timer med en dame. Folk sier at man kan ha det gøy uten alkohol, men jeg har erfart at man også kan ha det gøy med alkohol ^^ EDIT: Er btw 16 år Endret 16. september 2006 av Nets 1 Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Husker ikke første kyss, var sikkert på "kysseleken" i barnehagen. Men første gang jeg klina var med en drittsekk i 8. klasse. På skolen. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Mitt første kyss var faktisk denne fredagen. Med min første alkoholrus så ble det litt løse tilstander, og jeg endte opp med å kline i flere timer med en dame. Folk sier at man kan ha det gøy uten alkohol, men jeg har erfart at man også kan ha det gøy med alkohol ^^ EDIT: Er btw 16 år 6877809[/snapback] haha faktisk omtrent samme story her, gikk litt lenger og, men trenger ikke utdype..og var paa loerdag, ikke fredag (Er litt flaut aa ikke ha kysset en jente foer naa ) ich bin auch sechzehn. Endret 17. september 2006 av TorbjørnK Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Mitt første kyss fikk jeg da jeg gikk i barnehagen. Det var en leik vi hadde, guttene skulle løpe etter jentene og prøve å kysse dem. så vet egentlig ikke hvem jeg fikk det av. 6831178[/snapback] Litt off topic først. En kompis av meg gikk i en barnhage hvor dette også var ganske populært. Men han var ganske moden for aldern siden han løp ikke. :!: Men on topic. Tja. 6.klasse? husker ikke helt jeg. Men det var i en barnhage etter den hadde stengt. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg slår de fleste her ser jeg! Mitt første kyss var i tidene på barnehagen. Faktisk så delte jeg mine kyss med to jenter. Slå den dere. Lenke til kommentar
1302-S Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Mitt første tungekyss, var første uka i 8. klasse. Med den herlige jenta! Har bare fått positiv tilbake mld på kyss heldigvis. Lenke til kommentar
nets Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Mitt første kyss var faktisk denne fredagen. Med min første alkoholrus så ble det litt løse tilstander, og jeg endte opp med å kline i flere timer med en dame. Folk sier at man kan ha det gøy uten alkohol, men jeg har erfart at man også kan ha det gøy med alkohol ^^ EDIT: Er btw 16 år 6877809[/snapback] haha faktisk omtrent samme story her, gikk litt lenger og, men trenger ikke utdype..og var paa loerdag, ikke fredag (Er litt flaut aa ikke ha kysset en jente foer naa ) ich bin auch sechzehn. 6882028[/snapback] Samme her... Gikk litt langt. Men omg, ALDRI FORLAT HJEMMET UTEN KONDOM!....................................... jeg angrer så jævlig på at jeg glemte det Endret 17. september 2006 av Nets Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Mitt første kyss var faktisk denne fredagen. Med min første alkoholrus så ble det litt løse tilstander, og jeg endte opp med å kline i flere timer med en dame. Folk sier at man kan ha det gøy uten alkohol, men jeg har erfart at man også kan ha det gøy med alkohol ^^ EDIT: Er btw 16 år 6877809[/snapback] haha faktisk omtrent samme story her, gikk litt lenger og, men trenger ikke utdype..og var paa loerdag, ikke fredag (Er litt flaut aa ikke ha kysset en jente foer naa ) ich bin auch sechzehn. 6882028[/snapback] Samme her... Gikk litt langt. Men omg, ALDRI FORLAT HJEMMET UTEN KONDOM!....................................... jeg angrer så jævlig på at jeg glemte det 6884246[/snapback] aww den er lei.. alltid vaer forberedt Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Samme her... Gikk litt langt. Men omg, ALDRI FORLAT HJEMMET UTEN KONDOM!....................................... jeg angrer så jævlig på at jeg glemte det 6884246[/snapback] Piller kan kjøpes i ettertid. Da slipper man kondom-stresset (ikke komfortabelt) også. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Samme her... Gikk litt langt. Men omg, ALDRI FORLAT HJEMMET UTEN KONDOM!....................................... jeg angrer så jævlig på at jeg glemte det 6884246[/snapback] Piller kan kjøpes i ettertid. Da slipper man kondom-stresset (ikke komfortabelt) også. 6884674[/snapback] Piller hjelper ikke mot kjønnssykdommer da. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Samme her... Gikk litt langt. Men omg, ALDRI FORLAT HJEMMET UTEN KONDOM!....................................... jeg angrer så jævlig på at jeg glemte det 6884246[/snapback] Piller kan kjøpes i ettertid. Da slipper man kondom-stresset (ikke komfortabelt) også. 6884674[/snapback] Piller hjelper ikke mot kjønnssykdommer da. 6885640[/snapback] Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg tror faktisk at han mente at ford han glemte kondom, ble det ikke noe på ham. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Ekte ikke sånn derre *smask* tjihi,men ekte da var jeg vel 12 og et halvt var herligt Lenke til kommentar
nets Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg hadde ikke med kondom nei.... Slutta å ha den i lommeboka etter at de sprakk liksom (ugh..) Men skal ned på onsdag på helsesenteret og skaffe noen, skal være forberedt til festen på fredag ^^ Som speiderfolka sier: Vær beredt, ALLTID beredt! Lenke til kommentar
Martlu Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Ble kysset bak skolen i skoletiden ^^ i 7. klasse tror eg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 ehm mitt første var vel hos dama.. var noe "nøtt, sannhet prosent"-greier.. i 7. klasse tror eg.. foretrekker å ikkje gå i detaljer for den kyssingen.. dama var jo sta Lenke til kommentar
Nikki Nutz Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) hmm. alt skjedde vel første gang på barneskolen tenker jeg. Første klin var hvertfall i 7. på et diskotek (ungdomsklubb elns ) btw er vitne på at hu dama som mariyo snakker om er sta som faen! Endret 18. september 2006 av Nikki Nutz Lenke til kommentar
S1rre Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg GRUET meg skikkelig til at jeg skulle kysse noen, spesielt dette med tungekyss. Jed hadde hørt om så mange som var elendig til å kline, og jeg tenkte kanskje jeg var en av de.. Så jeg leste TONNEVIS med kysse stoff greir på nette, og overaskende nok, så fungerte de rådene . Jeg rakk ikke å bli nervøs der hun kasta seg over meg, og det var mye mer fantastisk enn jeg hadde forestilt meg .. Så jeg gjorde det mye oftere etterpå, og fikk mye mer selvtillit siden jeg fikk god respons .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå