Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ditt første kyss


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da kysser du ikke den riktige jenta.

 

Når jeg kysser kjæresten min får jeg en enorm følelse gjennom hele kroppen av herlighet og lykke.

6826011[/snapback]

 

Er fullt klar over det, etter at damen min (er vel x'en nå da...faen) flyttet til Kina har kjærlighetslivet mitt blitt heller dårlig, nå er det mer bare for å ha noe å gjøre på. Virker som om hun tok følelsene mine med seg til Kina. Savner hun!

Lenke til kommentar

Jeg kan garantere at alle som har gått i barnehage har fått sitt første kyss der.

Der er det mye klinings.

 

Ikke så nøye hvem som kysser hvem og hvor gammel man er :p

 

Edit:

 

Jeg jobber i barnehage, så dette er inside information.

Å ja, jeg prater om barna. Ikke de ansatte :p

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

Mitt første kyss fikk jeg da jeg gikk i barnehagen. Det var en leik vi hadde, guttene skulle løpe etter jentene og prøve å kysse dem. så vet egentlig ikke hvem jeg fikk det av.

 

Men mitt første sånn "ordentlig" -da snakker vi tunge. Fikk jeg da jeg nettopp hadde fylt 14 tror jeg.. sommer'n i 8. hvertfall. Det var egentlig veldig spesielt! Husker jeg følte meg så stolt da, siden han var 3 år eldre elrs. haha! :!:

Endret av demille
Lenke til kommentar

Mitt første var i barnehagen, vi var "kjærester" i et par dager. Men det kysset jeg aldri vil glemme, fant faktisk sted like ved sitteplassene på Oslo S, da jeg spontant kysset min nåværende kjæreste etter vår første date sammen. Holdt på å miste toget hjem der, gitt! :p

 

:love:

Endret av PhoboS87
Lenke til kommentar
Jeg har aldri kysset én eneste jente, ikke en gutt heller, forsåvidt.  :hm:

6822321[/snapback]

 

Litt fint å se en som er ett år eldre (!) enn meg si det.. jeg er altså ikke alene. :p

6832862[/snapback]

Slenger meg også på den der, bare at jeg også er et år eldre enn deg. ;)

Lenke til kommentar
9. klasse tror jeg. Det var ikke noe særlig å skryte av. Var temmelig vått. Fyren var ikke verdens beste kysser i grunn :p

6827427[/snapback]

 

Det var nok ikke du første gangen heller ;)

 

Men over til emnet:

 

Selv tror jeg dette handler mye om kompabilitet (som sex generelt). Skal jeg vurdere min egen evne i senga så går det alt fra tragisk til outstanding/off the scale. Det gjelder bare å slippe seg løs og ha en ok match som du ligger å peiser på. Har også vært jenter som har vært såpass kjedelige noen ganger at jeg har startet å se ut av vinduet og lure på hva han i det andre vinduet over gata holder på med :p

 

Er sikker på at det er noen damer som har tenkt på samme måten.. Eller jeg vet etter forklaring fra en tidligere partner.

Endret av CFD
Lenke til kommentar

Hmm...det der med om man er god til å kysse, det er kjipt om man finner ut at man egentlig ikke er flink. Jaja, det gjenstår å få no skikkelig tilbakemelding. Håper da at god kyssing henger sammen med å få dama til å føle seg bra på andre måter også, for det er noe jeg tror og håper jeg får til. Virker sånn når jeg har prøvd før iallfall :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...