Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ditt første kyss


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg husker mitt første kyss sinnsykt godt. Jeg var vell 11-12 år og kompisen min var ilag med veninna. Vi avtalte at alle skulle gå til hver sin plass å kysse. Hun gikk intill en vegg, og venta på kysset. Jeg, som er ganske skjenert hadde mine tvil. Ikke det at jeg ikke ville.

 

Det tok vell en 5 min før jeg fikk planta et nokså vått kyss på leppene hennes, og det var en følelse jeg aldri kommer til å glemme.

 

Det som er litt morsomt er at hun var den første kjæresten min, og vi var vell ilag ganske lenge, (1år) helt til hun flytta til en anen plass i byen. Og når jeg var rundt 14-15 år møtte jeg på jenta, som til min store forundring var en bekjent av en kompiss av meg.. Vell, så ble vi ilag igjen, og var ilag helt til hun flytta til et sted i norge.

 

Dette ble vell mer "din første kjæreste" enn ditt første kyss, menmen.

Lenke til kommentar
Må vel ha vært tundt 6. klasse tror jeg... vi var en gjeng på 7-8 jenter og gutter som fikk ha "hjemmealene fest". (mora til kompisen i nabohuset :p).

Husker hu ene kyssa meg... stod på badet i 10 minutter og vaske for harde livet, i tilfelle leppestift og muttern skulle oppdage det. :lol:

6823476[/snapback]

Haha.

 

Husker en i klassen som ble kyssa.

 

Han pussa tenna med lano

Lenke til kommentar

Kysset som bare faen gjennom hele barnehagen og barneskolen (diverse leker), men så ble det litt stopp liksom. Så mitt første "ekte" kyss var vel i 9. klasse. Fineste jenten i klassen ble med meg hjem for å gjøre lekser, når vi var ferdig spurte jeg hun hva hun likte å gjøre på fritiden (kjente hverandre ikke så godt), også kysset hun meg (ganske så heftig) og svarte: "dette er jo ganske greit". Husker jeg ble helt gelé i knærne osv, og ante ikke hva jeg ksulle gjøre. Det var tider, det. Nå er kyss nesten kjedelig, skulle ønske jeg fikk det samme ut av det fremdeles.

Lenke til kommentar
Kysset som bare faen gjennom hele barnehagen og barneskolen (diverse leker), men så ble det litt stopp liksom. Så mitt første "ekte" kyss var vel i 9. klasse. Fineste jenten i klassen ble med meg hjem for å gjøre lekser, når vi var ferdig spurte jeg hun hva hun likte å gjøre på fritiden (kjente hverandre ikke så godt), også kysset hun meg (ganske så heftig) og svarte: "dette er jo ganske greit".  Husker jeg ble helt gelé i knærne osv, og ante ikke hva jeg ksulle gjøre. Det var tider, det. Nå er kyss nesten kjedelig, skulle ønske jeg fikk det samme ut av det fremdeles.

6825992[/snapback]

 

Da kysser du ikke den riktige jenta.

 

Når jeg kysser kjæresten min får jeg en enorm følelse gjennom hele kroppen av herlighet og lykke.

Lenke til kommentar

15 år, under et halvt år til jeg fyller 16 og jeg har aldri kyssa noen i hele mitt liv. :wtf:

 

Eller.. I andreklasse en gang, var det en klassekamerat som het Kim André (en gutt, ja) som bråsnudde foran meg og braste rett inn i ansiktet mitt. Leppene våres berørte hverandre, men var ikke noe kyss, akkurat. :p

Lenke til kommentar
hehe, joda..

 

(Sier bare d for d eg ikke forsto hva faen du mener med det ;)  Det at eg liksom gikk rett på tunge? :p)

6826305[/snapback]

Ditt første kyss var heftig klining i halvannen time. You were made for it. :p

Lenke til kommentar
15 år, under et halvt år til jeg fyller 16 og jeg har aldri kyssa noen i hele mitt liv. :wtf:

 

Eller.. I andreklasse en gang, var det en klassekamerat som het Kim André (en gutt, ja) som bråsnudde foran meg og braste rett inn i ansiktet mitt. Leppene våres berørte hverandre, men var ikke noe  kyss, akkurat. :p

6826088[/snapback]

Haha! Er det mulig, akkurat som mitt første! Bare at det var et kyss, da. Og med en av det motsatte kjønn :p

 

"Debuterte" seint med kliningen jeg også, første gangen var vel i slutten av tiende. Det var relativt ekkelt. Og flaut. Bare tanken gjør meg småkvalm. Han hadde nok ikke klint før han heller, nei. Men følte jeg måtte gjøre det siden alle andre hadde gjort det. Snakk om å gi etter for press.

 

Men uansett, ting har heldigvis forbedret seg siden den gang. Det handler jo om å finne den rette personen. (Ikke the love of your life liksom, men en du faktisk liker.) ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...