Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ditt første kyss

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Hmmmm, mitt første "offiselle" kyss var vel i 5.klasse.

Det var kjærsten min på den tiden, sms-kjærste kan en vel si. Så jeg hadde vedda med et par kompiser om jeg tørte å kysse henne eller ikke. Så klart tørte jeg det, null stress. Når friminuttet var over drog jeg meg med henne over til siden nede i en gang utenfor klasserommet, kompisene mine er der også. Og før jeg fikk gjort det måtte jeg vente til de hadde henta mange flere "vitner". Så før jeg fikk unna mitt første kyss var der ca 30 tilskuere. Skelven i buksa da, og akkurat i det sekundet vi kyssa gikk læreren vår forbi og såg det. Rimelig bra timing, og rimelig weird first-kiss.. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Don juan ;)

Første kysset mitt var med datteren til barnepasseren min :p var før jeg begynte på skolen husker jeg. Vi gjemte gjemsel og jeg hadde gjemt meg under en seng, hun kom inn på rommet la seg under senga foran meg kysset meg og sa "fant deg"

Hun var 3 år eldre enn meg, for hun gikk i klassen til storebroren min :p

Ikke noe kyssing i barnehagen for jeg var en ganske så slem gutt der xD

Men på barneskolen var det masse kysse leker som jentene hadde funnet på + kjærster.

Husker jeg prøvde tungekyss i 6-7 klasse men det faila, traff reguleringen hennes og det iste i tennene :p

Lenke til kommentar

det første kysset som betydde noe (ikke alle disse festlekene fra klassefester osv) var når jeg var rundt 17.

var ei jente jeg hadde prata med på nett LENGE og til slutt så manna jeg meg opp og ville møte henne.

vi møttes, prata utrolig lenge. så gikk vi å satte oss på en benk ved elva, var litt småkaldt selv om det var august så jeg delte jakka mi med henne. så fulgte jeg henne til bussholdeplassen hvor vi ble sittende lenge helt til hun måtte ta den siste bussen.

vi kyssa når vi så bussen komme, så gikk hun på bussen. fikk melding rett etterpå om å treffes igjen dagen etter før hun måtte reise hjem. og vi møttes 3 ganger til.

etter det flytta jeg for langt unna til at det var praktisk å ha noe forhold :/

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

En morsom historie fra dagen som var:

Vi var på klassetur i Oslo i dag. Sammen skulle vi se Operaen og spise. Etter at vi fikk en omvisning på innsiden av Operaen, gikk vi opp på taket. En liten gruppe med et kamera lurte på om det fantes en gutt og ei jente i klassen min som ville bli med på et prosjekt. Uten å vite hva det gikk ut på, hoppet jeg ut fra mengden og ropte "Jeg!" Dette var den beste frivillige tingen jeg har kastet meg uti. Så sa han at dette var en reklamefilm, og at jeg måtte kysse noen. Det tok (heldigvis) ikke lang tid før ei jente meldte seg. Kamerafolket plasserte oss på det punktet og den vinkelen de ville ha oss i, og vi kysset for kameraet og et helt publikum som alle hadde hver sin mobil å dokumentere dette med.

• Liker 3
Lenke til kommentar

17 år - 0 kyss :(

Ikke engang småslafsing på barneskolen :thumbdown:

Får vel komme med en liten oppdatering.. Nærmer nå mitt 19. leveår, og jeg er fortsatt like langt unna mitt første kyss. Dere kan tro det var gøy i russetiden når jeg så ALLE rundt meg i action, mens jeg bare måtte stå der og danse alene. Begynner å bli lei av å "vente" :thumbdown:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Får vel komme med en liten oppdatering.. Nærmer nå mitt 19. leveår, og jeg er fortsatt like langt unna mitt første kyss. Dere kan tro det var gøy i russetiden når jeg så ALLE rundt meg i action, mens jeg bare måtte stå der og danse alene. Begynner å bli lei av å "vente" :thumbdown:

/thread

Lenke til kommentar

Du skal ikke vente. Du må begynne å lete etter folk du kan kysse.

Lenke til kommentar

Du skal ikke vente. Du må begynne å lete etter folk du kan kysse.

Venter ikke, det var derfor jeg skrev "vente" istedet for vente :)

Men tror du at det blir lettere å finne noen av at du sier at jeg skal begynne å finne noen?

Endret av Doppe
Lenke til kommentar

Men tror du at det blir lettere å finne noen av at du sier at jeg skal begynne å finne noen?

Det er da vitterlig mye lettere å vite hva du mener hvis du skriver det, og ikke noe annet.

Men ja, det blir lettere å finne noen hvis du aktivt ser etter folk å kysse. Hvis du ikke har høye krav, kan det ikke være så vanskelig å finne ett menneske du kunne tenke deg å kysse, og som vil kysse deg også.

Uansett, det er ingen konkurranse eller en begrenset tidsfrist på å få sitt første kyss. Alt man gjør er å presse trynene sine inntil hverandre og utveksle spytt. Hvorfor er dette noe absolutt alle må oppnå?

Lenke til kommentar

Uansett, det er ingen konkurranse eller en begrenset tidsfrist på å få sitt første kyss. Alt man gjør er å presse trynene sine inntil hverandre og utveksle spytt. Hvorfor er dette noe absolutt alle må oppnå?

Jeg har ikke lyst på kjæreste eller kyss, og har ikke hatt det, ser heller ikke på det som konkurranse, dvs ikke ALLE må oppnå det. :tease:

@ iNeo: Apple produkter kysser ikke, ikke rart du ikke husker det. :new_woot:

Sorry, kunne ikke dy meg...

Lenke til kommentar

Husker mitt første kyss som om det var i går. Var 3. gang jeg var hos dama (som jeg har vært sammen med i 1 og et halvt år nå snart), vi satt på senga hennes, å pratet med musikk i bakgrunn. Sie Gubba - som en ængel. Vet ikke helt hva som skjedde, men vi så hverandre i øynene lenge, så beveger vi oss mot hverandre å kysser. Har aldri vært så glad som det på tidspunktet i mitt liv. Var bare helt himmelsk.

Var 20 år da. Dette skjedde på høsten, neste sommer flyttet vi i lag å jeg synes bare vi har det så utrolig bra sammen :love:

Lenke til kommentar

Det er da vitterlig mye lettere å vite hva du mener hvis du skriver det, og ikke noe annet.

Men ja, det blir lettere å finne noen hvis du aktivt ser etter folk å kysse. Hvis du ikke har høye krav, kan det ikke være så vanskelig å finne ett menneske du kunne tenke deg å kysse, og som vil kysse deg også.

Litt smågretten?

Det er da alldeles ikke noe jeg "må" oppnå, det hadde bare vært en boost for selvtilliten min. Og jeg tar jo ikke hvem som helst. Det jeg mente med å "vente" var nettopp det at jeg ikke kysser hvem som helst, men heller venter til jeg finner noen jeg føler det kan bli noe mer med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...