Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ditt første kyss

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bergensgutt92

Mitt første kyss var vell i 2 klasse sammen med 2 jenter i buskene :) hehe, ble litt eksprimentering der ja, etter det har det desverre ikke blitt så mye som man skulle ønsket.

Lenke til kommentar
17 år - 0 kyss :(

Ikke engang småslafsing på barneskolen :thumbdown:

Jeg kyssa heller ikke før jeg var 18:/

Heldigvis var det med en blodpen jente:) Det var ikke flott. Mer nuss enn kyss egentlig.

Første gang med tunge derimot var flott:D Var på fest da ho brått stakk den inn xD Settinga var kanskje ikke den beste, men faen så god ho var:)

Lenke til kommentar

De første kyssene har svunnet fra minnebrikka, men det første kysset jeg husker var med en fyr jeg trodde jeg var dønn forelska i, i en alder av 15. Han kjørte motorsykkel, var relativt kjekk og ganske så god til å kysse. (Ikke bedre enn Mompen, Mompen eier alle.) Viste seg jo senere enn at denne fyren hadde løyet(?!?) om alt han hadde fortalt om seg selv, lol.

Lenke til kommentar

På mandag, med verdens flotteste jente :)

Vi lå litt henslengt i sofaen og så på Star Wars, av alle ting, og så kysset hun meg uten at jeg var skikkelig klar over det - ble litt overrasket og sånt noe, og plutselig var det over! Men det var jo litt ubeskrivelig egentlig :love:

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*

Ser at de fleste har fått sitt første kyss ganske tidlig, og da gjerne i form av en lek.

Det var derimot ikke sånn for meg, da jeg var sjenert da jeg var yngre. Jeg fikk faktisk mitt første kyss i fjor (var og fortsatt er 17 år) med eksen min. Vi hang sammen en gang og det endte med at jeg overnattet hos henne. Ikke noe stort skjedde, bortsett fra at vi holdt hverandre mens vi sov i samme seng.

En uke senere overnattet jeg hos henne igjen. Kort tid etter at vi la oss, lå hun mot meg. Vi ertet hverandre med tippen av nesene våre, men det varte ikke altfor lenge. Leppene var en cm fra hverandre i noen få, veldig lange minutter før hun kysset meg. Det førte til flere kyss, som igjen førte til klining. Det føltes riktig og deilig. Og jeg var glad for at det var hun som ga meg mitt første kyss.

Riktignok dumpa hun meg tre uker senere på en dårlig måte (vag hinting for en n00b som meg), men vi er fortsatt venner og henger sammen nå og da. :) Tok litt tid på å komme over henne, men det er heldigvis over nå, og har blitt sterkere som ifølge dette.

Lenke til kommentar

Hihihi. Jeg rødmer bare av å tenke på det :blush:

Jeg var 16 år! Sent..

Jeg hadde vært sammen med han og venninna mi, så fulgte han meg på toget. Så så han hade og så kysset han meg. Herregud, jeg var helt borte hele veien hjem, og når jeg kom hjem visste mamma akkurat hva som hadde skjedd..

åå, første kyss er noe av det beste som finns her i livet :innocent:

Endret av Jessita
Lenke til kommentar

har sett at det er en del her som sier de er sent ute. faktisk så sent som 10. klasse. er det sent?? hva med doppe lenger oppe som er 17 og ennå ikke har kysset?? eller meg som er 20 og fortsatt er langt ifra mitt første kyss. langt ifra ettersom jeg sannsynligvis ikke kommer til å kysse noen før jeg treffer den rette jenten. det har jeg egentlig gjort og jeg er stormforelsket i henne men hun er sammen med en annen. og jeg tror ikke jeg hadde klart å kysse en annen da.

synes det blir feil å si at man er sent ute bare fordi andre var yngre når de hadde sitt første kyss. men jeg ser på det som noe spesielt og kommer ikke til å kysse noen før det vil føles naturlig. men det blir nok en stund til.

så sent som i 10. klasse?? for noe tull

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg er 20 og jeg skysset for første gang forrige uke! Og det var jammen på tide... Med drømmejenta! Jeg klarte ikke å nyte det så mye som jeg ville, men jeg håper jeg får skysset henne igjen snart :D. Og det smakte digg... Men jeg er veldig usikker på hva hun syntes om det. Skysset jeg som om jeg skulle ha skysset mange før? Eller skysset jeg som en fjortis :p

Lenke til kommentar

Første gang med ei jente i sjette klasse-ish. Det føltes ekstremt epic, deilig og riktig. Hadde faktisk klint før og, men det var med en gutt, hahaahha (jeg ville ikke, men jeg sa ikke stopp når vi klinte. Det ironiske er at han alltid har oppført seg homofobisk ;) ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...