Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ditt første kyss


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Mitt første seriøse kyss, var med ei utrolig pen jente, det var litt vått, ikke sålangt heller, det var mere et slags inngående kyss, da vi nettopp hadde blitt ilag. Sommerfuglene glemmer jeg ikke da jeg senere kom hjem på kvelden og tenkte "Hun sussa mæ" hæ-hæ. Jeg kunne spist en kamel, så glad jeg var. :rofl:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt første kyss va vell nor eg å ein del jente va i eit telt, så va eg litt tidli ute.. Di andre gutane kom etter kvart .. :p

 

Ja, inne der så lekte me då kyss, kyss og kyss, å siden eg va den einaste guten, så kyssa alle jentene meg.. :love::whistle: Dette var vell i 6-7 klasse!?

Endret av Zeoh
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Åhhh. Var da jeg var 15. Med min nåværende dame. Satt i sofaen og så på film og jeg satt og gutsa meg opp i et kvarter før jeg sa: "Du, se på meg." Det sugde :D Men et godt minne er det selvsagt.

8690350[/snapback]

Haha, nøyaktig sånn jeg gjorde mitt første seriøse kyss også, med nåværende dame, og jeg er også 15, faktisk skremmende likt :p:D

Lenke til kommentar
Åhhh. Var da jeg var 15. Med min nåværende dame. Satt i sofaen og så på film og jeg satt og gutsa meg opp i et kvarter før jeg sa: "Du, se på meg." Det sugde :D Men et godt minne er det selvsagt.

8690350[/snapback]

Haha, nøyaktig sånn jeg gjorde mitt første seriøse kyss også, med nåværende dame, og jeg er også 15, faktisk skremmende likt :p:D

 

Dette var meg, glemte å logge inn ><

Lenke til kommentar
Nødt eller sannhet når jeg var omtrent 12 år, kysset 3 jenter da på samme dag. Var rimelig glad når jeg dro hjem etterpå.

9197296[/snapback]

Haha, klassisk! Jeg kan ikke huske sist jeg var så fornøyd som den dagen jeg scoret kyss i Kyss/Klapp/Klem med den uten tvil hotteste jenten i 6. klasse. <3

9198661[/snapback]

Jeg scoret det av en jente som var ett år eldre enn meg!! Verdens gladeste 11-12åring da ja. Ville ha mer da ja.

Lenke til kommentar

Hmm, tror det var i 6 klasse:) Jeg og kjeresten min var ute satt på noen steiner og venta på att venna våre skulle komme ut frå butikken. Vi snakka om alt og ingenting og så bare kom det " Har du lyst til og kysse" jeg ble litt sjenert ( som alltids) men gredde og få fram et "ja", så bare kysset vi, var vell ferdig på under 5 sec men tror ikke jeg kommer til og glømme det noen gang:)

Lenke til kommentar
Gjest Nsjhet

Det var fantastisk.

Jeg hadde massert henne litt, og vi liksom rulla rundt i senga, bare for tull.

Vi visste begge hvor det ville ende, så jeg spurte forsiktig om hun ikke ville kysse meg.

Jeg kommer aldri til å glemme den følelsen. Jeg som ikke trodde jeg kom til å få meg kjæreste før jeg var minst 20 år eller eldre.

 

Hun lente seg over meg, sakte. Det var så forsiktig, så nært, så intimt. Så uvirkelig, av alle ting.

Akk. :love:

 

(det skjedde i år, faktisk. Jeg er 17 år)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Mitt første kyss var vel som så mange andre sitt første kyss, regner jeg med, under en lek. Dog, denne leken var litt spesiell, da. To gutter som fant på forskjellige ting de skulle gjøre med så mange jenter som mulig i løpet av kvelden, virket det som. Siste "ledd" i denne prosessen var at jenta og en av guttene skulle kysse. Dette var da mitt første kyss. Ganske trist, egentlig, at det første kysset mitt skulle foregå i en lek. :(

 

Eller, vent litt, kanskje det der var mitt første kyss med en gutt. :hmm:

Kom akkurat på at en gang ei venninne av meg og jeg akkurat var kommet hjem fra skolen, ba hun meg om å lukke øynene og stå helt stille. Jeg gjorde som hun sa, og plutselig kjente jeg at hun kysset meg. Eller, det var ikke et kyss, da, heller et raskt nuss.

 

Vel, der har dere det. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...