pumba50 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Mitt første seriøse kyss, var med ei utrolig pen jente, det var litt vått, ikke sålangt heller, det var mere et slags inngående kyss, da vi nettopp hadde blitt ilag. Sommerfuglene glemmer jeg ikke da jeg senere kom hjem på kvelden og tenkte "Hun sussa mæ" hæ-hæ. Jeg kunne spist en kamel, så glad jeg var. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Første gang var et 5 sek langt kyss uten tunge, tror det var i 4 klasse eller noe slikt. (Telttur ) Endret 7. februar 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
tonelone Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Første kyss var med en drittfin gutt som senere ble typen min.. yeah Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Når jeg var 14 ble vel mitt første "ordentlige" kyss, herlig Husker jeg var nervøs da ja Endret 25. mai 2007 av Rubymj Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Har ikke noe erfaring med og kysse, har aldri gjort det "Dårlig kysser" Åssen merker dere jenter at f. eks gutten er en dårlig kysser? Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Mitt første kyss va vell nor eg å ein del jente va i eit telt, så va eg litt tidli ute.. Di andre gutane kom etter kvart .. Ja, inne der så lekte me då kyss, kyss og kyss, å siden eg va den einaste guten, så kyssa alle jentene meg.. Dette var vell i 6-7 klasse!? Endret 25. mai 2007 av Zeoh Lenke til kommentar
Wnd Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Det var vel på en klassefest i 6. klasse mener jeg å huske. (Dette var ikke i forbindelse med en lek ) Endret 4. august 2007 av Wnd Lenke til kommentar
String-Jurgen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Første ordentlige kyss var vel i 8 med ei skikkelig stygg ei, måtte bare prøve å kline litt Fikk litt family guy minner nå; ''See Meg, you are what they call a practice girl...'' Lenke til kommentar
Yanami Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Det var i første klasse. Bak skolebygget inni ei lekehytte. Vi var forsåvidt kjærestepar i en alder av 6år, og i timene satt vi under bordet og gjemte oss vekk. haha, good times. xD Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Åhhh. Var da jeg var 15. Med min nåværende dame. Satt i sofaen og så på film og jeg satt og gutsa meg opp i et kvarter før jeg sa: "Du, se på meg." Det sugde Men et godt minne er det selvsagt. 8690350[/snapback] Haha, nøyaktig sånn jeg gjorde mitt første seriøse kyss også, med nåværende dame, og jeg er også 15, faktisk skremmende likt Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Åhhh. Var da jeg var 15. Med min nåværende dame. Satt i sofaen og så på film og jeg satt og gutsa meg opp i et kvarter før jeg sa: "Du, se på meg." Det sugde Men et godt minne er det selvsagt. 8690350[/snapback] Haha, nøyaktig sånn jeg gjorde mitt første seriøse kyss også, med nåværende dame, og jeg er også 15, faktisk skremmende likt Dette var meg, glemte å logge inn >< Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Mitt første ordentlige var da jeg var på ferie, og så skulle jeg møte en venn av meg og overnatte hos han. Vi så noen filmer før det ble litt pusking og til slutt klining. Lenke til kommentar
Saivak Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Nødt eller sannhet når jeg var omtrent 12 år, kysset 3 jenter da på samme dag. Var rimelig glad når jeg dro hjem etterpå. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Nødt eller sannhet når jeg var omtrent 12 år, kysset 3 jenter da på samme dag. Var rimelig glad når jeg dro hjem etterpå. 9197296[/snapback] Haha, klassisk! Jeg kan ikke huske sist jeg var så fornøyd som den dagen jeg scoret kyss i Kyss/Klapp/Klem med den uten tvil hotteste jenten i 6. klasse. <3 Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 var vel i barnehagen når jeg var rundt 4-5år. ellers så tror jeg det var i 3klasse Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Nødt eller sannhet når jeg var omtrent 12 år, kysset 3 jenter da på samme dag. Var rimelig glad når jeg dro hjem etterpå. 9197296[/snapback] Haha, klassisk! Jeg kan ikke huske sist jeg var så fornøyd som den dagen jeg scoret kyss i Kyss/Klapp/Klem med den uten tvil hotteste jenten i 6. klasse. <3 9198661[/snapback] Jeg scoret det av en jente som var ett år eldre enn meg!! Verdens gladeste 11-12åring da ja. Ville ha mer da ja. Lenke til kommentar
smunii Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hmm, tror det var i 6 klasse:) Jeg og kjeresten min var ute satt på noen steiner og venta på att venna våre skulle komme ut frå butikken. Vi snakka om alt og ingenting og så bare kom det " Har du lyst til og kysse" jeg ble litt sjenert ( som alltids) men gredde og få fram et "ja", så bare kysset vi, var vell ferdig på under 5 sec men tror ikke jeg kommer til og glømme det noen gang:) Lenke til kommentar
pwned Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 4 klasse, i et tre sammen med noen venner. Jeg og kjæresten fikk utfordringen fra en klassekamerat. Prøver egentlig å fortrenge hele greia, men det går bare ikke. =) Lenke til kommentar
Gjest Nsjhet Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Det var fantastisk. Jeg hadde massert henne litt, og vi liksom rulla rundt i senga, bare for tull. Vi visste begge hvor det ville ende, så jeg spurte forsiktig om hun ikke ville kysse meg. Jeg kommer aldri til å glemme den følelsen. Jeg som ikke trodde jeg kom til å få meg kjæreste før jeg var minst 20 år eller eldre. Hun lente seg over meg, sakte. Det var så forsiktig, så nært, så intimt. Så uvirkelig, av alle ting. Akk. (det skjedde i år, faktisk. Jeg er 17 år) Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Mitt første kyss var vel som så mange andre sitt første kyss, regner jeg med, under en lek. Dog, denne leken var litt spesiell, da. To gutter som fant på forskjellige ting de skulle gjøre med så mange jenter som mulig i løpet av kvelden, virket det som. Siste "ledd" i denne prosessen var at jenta og en av guttene skulle kysse. Dette var da mitt første kyss. Ganske trist, egentlig, at det første kysset mitt skulle foregå i en lek. Eller, vent litt, kanskje det der var mitt første kyss med en gutt. Kom akkurat på at en gang ei venninne av meg og jeg akkurat var kommet hjem fra skolen, ba hun meg om å lukke øynene og stå helt stille. Jeg gjorde som hun sa, og plutselig kjente jeg at hun kysset meg. Eller, det var ikke et kyss, da, heller et raskt nuss. Vel, der har dere det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå