Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ditt første kyss

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husk:

Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person.

Innlegg som misbruker gjestefunksjonener grunnet dette blitt slettet og de brukerne det gjelder bør skjerpe seg for å unngå advarsler/utestenginger.

Vennligst ikke kommenter dette innlegget

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

virker ikke som det er særlig mange som husker sitt første kyss som et godt minne...mitt var perfekt..sånn du bare ser på film. Var på 14års dagen min. Det snødde og vi sto ute:) jeg var sikkerlig forelska i han og da fortalte han at han var forelska i meg og. Så lente han seg ned og kysset meg lett med mye og fuktige lepper :) Jeg syns det var helt perfekt :love:

Lenke til kommentar

Mitt var vel nokså tåpelig, i grunn.

Det var den fineste jenta på barneskolen da :dribble: (Som forsåvidt er den fineste på ungdomsskolen også.)

Hun kastet en ting som vi guttene løp å hentet, også fikk vi et kyss.

Det dumme var liksom at alle sprang som bare pokkern for å få tak i tingen, men gang på gang latet vi som vi ikke ville bli kysset - 2 minutter senere løp vi selvfølgelig får å få et kyss til og surmulte litt for oss selv (akkuratt så de andre hørte det, så de ikke skulle tro du faktisk likte å bli kysset, for det var jo skandale på barneskolen :ohmy: )

Alt i alt, så var det en god opplevelse :)

Lenke til kommentar

Er bruker her, men dette er indeed sensitiv informasjon, så da er jeg anonym.

Mitt første kyss kom da jeg var femten år, og gutten var 17. Var med han på et eller annet stort kjøpesenter, husker ikke helt hvilket og vi vandra rundt og prata og hadde det koselig... Hadde det ikke vært for at det er så utrolig lite akseptert at to gutter kysser hverandre på offentlig plass, hadde jeg nok kysset ham for lenge siden..

Vi spiste noe mat, men han sølte og måtte gå på do og vaske henda. Jeg fulgte med, og der inne var det ikke mange mennesker, så vi klemte hverandre og så fikk jeg et lite kyss også... :wee:

• Liker 1
Lenke til kommentar

I sommerferien før 6-7 klasse, eller så var det før barneskolen, men det var hvertfall i sommerferien en gang da jeg var liten. Nabojenta og jeg lekte rundt på plenen min, det var varmt osv, så vi fikk èn is av moren til jenta. Dette var fordi hun trodde det var bare hun som skulle ha elns, tror jeg, eller så hatet hun meg...

Uansett så fikk jeg også smake på isen, så hun og jeg spiste på hver side av isen. Etter et par minutter så hadde isen smeltet smeltet uten at vi visste det, og leppene våres møttes. Tar det som mitt første kyss :p husker bare at moren min kom ut og ropte at jeg skulle komme inn med en gang!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest Guest

I morra skal det altså skje..

Er fylt 17år.. Og enda ikke vært i nærheten av å kysse siden 1-3klasse..

Har vært så ufattelig sjenert og jente sky i alle år, aldri hatt kjæreste eller noe..

Helt til plutselig denne jenta dukket opp fra ingen steder.. Hun er fylt 15år..

Vi møttes, snakket i flere timer.. Jeg gav henne en etter å ha fulgt henne hjem, etter at hun ba om en klem, fordi jeg turte ikke å gi henne det uten videre nei..

På MSN etterpå forteller hun hvor godt hun liker meg, noe som tydet på at ting ikke gitt på trynet som jeg fryktet at hun syntes.. Hun fortalte at hun ønsket å legge hode sitt på skulderen min, men visste ikke hvordan jeg ville reagere..

Vi møttes igjen dagen etterpå.. De første minuttene var nesten enda mer flaue enn første gangen.. Men så satt vi oss ned, jeg tok hånda mi rundt henne (helt utrolig at jeg turte det) og hun la hodet sitt inntil meg.. Og jeg mitt inntil hennes.. Jeg tok å holdt rundt hånda hennes.. Og der satt vi, en så sykt god følelse å ha hun inntil meg.. Så gikk vi litt rundt hånd i hånd, jeg holdt rundt henne, vi koste litt.. Hun nusset meg på panna, skinnet og halsen.. Beit meg faktisk i halsen og skulderen også.. Var utrolig koselig og godt.. Vi tok nesa inntil hver andre, jeg tenkte på det.. hadde så utrolig lyst til å kysse henne, men jeg turte ikke.. Virket som hun ville, siden hun tok hode litt på skeive, så leppa hennes kom til liksom, men jeg turte ikke.. Hun strøyk meg i håret og masse sånt.. Vi holdt på i timesvis, var så utrolig godt..

I morra, da skal det skje.. Da er det på tide å komme ut av skapet og gi henne et skikkelig kyss.. Selvom jeg sikkert er ræva, så skal jeg hvert fall prøve mitt beste..

Er bare det at jeg er så utrolig nervøs og redd for å gjøre noe feil..

Jeg aner jo ikke hvordan jeg egentlig skal kysse henne..

Lenke til kommentar

Det første "skikkelige" kysset var når jeg var 13-14. Det var vått og ekkelt, ikke noe godt i det hele tatt. Jeg husker jeg hadde slev rundt hele kjeften, og måtte tørke av med genserkanten etterpå. Etter det mistet jeg liksom interessen for ham...

Lenke til kommentar

Haha, mitt første kyss var når jeg var rundt 4 år, på julaften.. Sto å holdt rundt ei vi kjenner og kyssa hu, hu var like gammel.. Har det på bilde.. :p

Men mitt ordentlige kyss var vel i 7 ende klasse ellerno..

Endret av TobbelobbenQ
Lenke til kommentar

Åhhh. Var da jeg var 15. Med min nåværende dame. Satt i sofaen og så på film og jeg satt og gutsa meg opp i et kvarter før jeg sa: "Du, se på meg." Det sugde :D Men et godt minne er det selvsagt.

Prøvde å kline etterpå etter å ha pussa tenna, men faila noe jævlig.

Morran etter kom hu og la seg hos meg og vi sto ikke opp før 5 så da fikk jeg prøvd litt klining også :tease:

Ett og et halvt år siden faktisk:p

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...