Guff Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hadde endel sånne enkle kyss i barnehagenog oppover frem til jeg ble 16. Da traff jeg en kjekk jente på engelskbåten (som jeg forøvrig ikke husker navnet på). Veldig koselig jente. Både hun og tvillingen hennes. Vel, en til førte til en annen og plutselig lå vi i lugaren til de 2. Alle 3 Men det som er litt merkeligt, er at jeg tok et australsk kyss før fransk Ikke spør hvodan jeg klarte det, men slik ble det ihvertfall. 7437990[/snapback] Hva er et australsk kyss? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hva er gale med et vanlig norsk kyss? Jeg vet verken hva fransk (har muligens en viss anelse) eller australsk kyss er, jeg bare kysser det jeg er god for! Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Australsk kyss er "down under"... Lenke til kommentar
Migr Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Da var jeg liten da! 1klasse eller noe eller var det seks års gruppen ? Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg ble tvinga av ei jente i barnehagen, viss jeg ikke kyssa henne så skulle hun slå meg med en spade Det var tider Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg ble tvinga av ei jente i barnehagen, viss jeg ikke kyssa henne så skulle hun slå meg med en spade Det var tider 7457267[/snapback] :!: Er ukysset og 15 år. På tide å finne en ny hobby ... Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ja tror det er lurt jeg Jeg har iallfall skifta hobby, blir ikke trua av jenter lenger Nå er det andre saker som gjelder Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Mitt første kyss var når vi lekte kysseleken i 2. klasse. En av jentene i klassen var rett i helene på meg, og jeg snubla og hun snubla over meg og kyssa meg i nakken før hun traff bakhodet mitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Tja, kanskje det er på tide at jeg poster selv da Man kan si at jeg er ukysset og kysset på samme tid, aldri hatt kjærest og i barnehagen var det omkappkjøring med trehjulssykler og på barneskolen kosekult... Altså, ikke mye spesielt. Altså, jeg var på en leir for en liten stund siden. Der hadde vi en lek hvor man stilte seg opp gutt, jente, gutt, jente osv. Uheldigvis satt jeg helt foran, litt på kanten så med en gang de skulle ha noen "frivillige" var det: "Du, der, kom opp". Etter litt nøling gikk jeg opp og havna ved siden av ei utrolig fin jente. Poenget var at man skulle gi en bitteliten ting til den andre personen via munnen. Uheldig som jeg av og til er havna jeg på enden og fikk den minste biten. Liten bit, skal overføres til jenta ved siden av... Det var litt sutring fra min side helt til hun tok initiativet. Resten kan dere vel tenke dere til. Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Uheldig? Vil heller si du var heldig jeg da. Spesielt siden jenta var fin Lenke til kommentar
haakie Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Barnehagen er et kapittel for seg selv, skikkelige kom i 12-13 års alderen. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) det som var det skikkelige eg kan huske va i 4 klasse når me hadde kyss, klapp og klem... (måte cheate litt for å få hu rette dama ) Endret 12. desember 2006 av ainstainy Lenke til kommentar
Guff Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Australsk kyss er "down under"... 7440861[/snapback] Hva mener du? Vet hva jeg tenkte på når jeg så "Down under" men kan umulig være d..? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Første kyss var da jeg var 20 år. På et møkkete utested i Hamar. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Australsk kyss er "down under"... 7440861[/snapback] Hva mener du? Vet hva jeg tenkte på når jeg så "Down under" men kan umulig være d..? 7545402[/snapback] Jo. Lenke til kommentar
tfw Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg var 13. og hun var så forbanna dårlig. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg var 13. og hun var så forbanna dårlig. 7548734[/snapback] Å du var så mye bedre ? Lenke til kommentar
-Birte Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 husker ikke. Har en anelse om at det var en gutt i barnehagen for mange år siden. (Men det teller vel kanskje ikke?) Lenke til kommentar
tfw Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Jeg var 13. og hun var så forbanna dårlig. 7548734[/snapback] Å du var så mye bedre ? 7548823[/snapback] jepp. hun sikla meg etterpå i hele ansiktet ;O Endret 26. desember 2006 av tfw Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Nøtt eller sannhet høres liksom ikke så uskyldig ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå