Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ditt første kyss

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Hadde endel sånne enkle kyss i barnehagenog oppover frem til jeg ble 16. Da traff jeg en kjekk jente på engelskbåten (som jeg forøvrig ikke husker navnet på). Veldig koselig jente. Både hun og tvillingen hennes. Vel, en til førte til en annen og plutselig lå vi i lugaren til de 2. Alle 3  :blush:  Men det som er litt merkeligt, er at jeg tok et australsk kyss før fransk  :D

Ikke spør hvodan jeg klarte det, men slik ble det ihvertfall.

7437990[/snapback]

Hva er et australsk kyss? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt første kyss var når vi lekte kysseleken i 2. klasse. En av jentene i klassen var rett i helene på meg, og jeg snubla og hun snubla over meg og kyssa meg i nakken før hun traff bakhodet mitt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Tja, kanskje det er på tide at jeg poster selv da :p Man kan si at jeg er ukysset og kysset på samme tid, aldri hatt kjærest og i barnehagen var det omkappkjøring med trehjulssykler og på barneskolen kosekult... Altså, ikke mye spesielt.

Altså, jeg var på en leir for en liten stund siden. Der hadde vi en lek hvor man stilte seg opp gutt, jente, gutt, jente osv. Uheldigvis satt jeg helt foran, litt på kanten så med en gang de skulle ha noen "frivillige" var det: "Du, der, kom opp". Etter litt nøling gikk jeg opp og havna ved siden av ei utrolig fin jente. Poenget var at man skulle gi en bitteliten ting til den andre personen via munnen. Uheldig som jeg av og til er havna jeg på enden og fikk den minste biten. Liten bit, skal overføres til jenta ved siden av... Det var litt sutring fra min side helt til hun tok initiativet. Resten kan dere vel tenke dere til. :innocent:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...