Harvester Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg lurer på om noen hvet hvordan jeg kan hindre språklinjen med å starte opp hver gang jeg logger meg på? Skrur den av, men når jeg restarter/logger ut og inn igjen så kommer den bare tilbake. Noen som het hvordan jeg får den bort? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Gå til kontrollpanelet -> regionale instillinger -> språk -> detaljer Fjern engelsk tastatur, eller hva du nå har. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Høyereklikk på språklinjen > Innstillinger > Språklinje > Huk vekk "Vis språklinjen på skrivebordet". Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Husk også å høyreklikke på den grå/blå raden nederst på skjermen og sjekk om den ligger blant verktøylinjene der, hvis så: fjern den Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Takk miCro! Delig å slippe å skru den av for hver gang jeg starter opp! Endret 7. september 2006 av Ungoliant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå