Gå til innhold

Gaming pc, Intel Core 2 Duo ? max 10k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som et veldig bra oppsett det der, men tror jeg ville gjort vertfall en forandring og det er skjermkortet.

7900GT er for tiden dyrt i forhold til ytelsen du betaler for, alternative kort jeg ville vurdert er et av disse to:

X1900GT - 1595 kroner

X1900XT - 2395 kroner

Dessuten, sett opp oppsettet i prisguiden og se om du ikke får det billigere andre steder... Vet vertfall at du får E6600 noen hundrelapper billigere hos andre!

Lenke til kommentar
noen som har forslag til pc?

6829912[/snapback]

Jeg har lagt opp en pc med dobbelt så bra minne, og dobbelt så bra graffikk kort som ditt, plus et fetere kabinett. koster bare 700 kroner mer enn ditt, tar du billigere kabinett (koster ca700 kr) så blir det billigere enn det også.

Gå inn på shg.no, det ble billigere der enn komplett.

Lenke til kommentar

6829912[/snapback]

Jeg har lagt opp en pc med dobbelt så bra minne, og dobbelt så bra graffikk kort som ditt, plus et fetere kabinett. koster bare 700 kroner mer enn ditt, tar du billigere kabinett (koster ca700 kr) så blir det billigere enn det også.

6829928[/snapback]

Gi link da?

Lenke til kommentar

6829912[/snapback]

6829928[/snapback]

Gi link da?

6830006[/snapback]

Se på innlegget mitt på dette forumet-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...