Pug Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg har kanskje tenkt meg bort på et lan som blir arrangert her i November. Jeg har aldri vært på lan før, og jeg lurer på et par ting... Må jeg ha med noe mer, bortsett fra PC, skjerm, headsett, nettverkskabel og en kontakt ting som deler opp stømmen? Når jeg skal sove, går jeg hjem, vil ikke bli utsatt for noe tull... Hva med maskina? Det holder vel ikke å låse kabinett-døren? Må jeg legge inn oppstartspassord? Hvordan gjør jeg det? Noe mer viktig? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 du stoler vel på de folka, som du har lan sammen med? Hvis du ikke kødder med dem, vil de heller ikke kødde med deg. Det er lurt å ha passord på bios og oppstart. Da slipper du at noen fucker opp systemet ditt. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2002 Hvordan legger jeg inn oppstart og bios passord? Lenke til kommentar
TCK Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Du går inn i bios. Velger user password el. Er avhengig av hvilket hk du har og bios. Men er lett å finne... så lenge d står noe med password... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå