STengesdal Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hei, jeg har en laptop som jeg gjerne skulle kolet til en ekstra skjerm på. Men det som jeg lurte på var om at det går an at jeg f.eks. er i windows, msn og iTunes på den ene skjermen mens jeg f.eks spiller cs på den andre? Er dette mulig? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Tja, det kommer helt an på skjermkort og tilkobling, skulle jeg tro. Hva slags laptop og tilhørende skjermkort har du? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 jepp, det skal være mulig. Men hvis du ikke spiller i window mode, vil du fremdeles måtte ALT+TAB'e ut av spillet for å gjøre noe aktivt på den andre skjermen. Du kan ikke dra musa ut til høyre/venstre og automatisk ta kontroll over windows... Spiller du derimot i window mode er dette fullt mulig (f.eks. WoW går meget bra slikt) Lenke til kommentar
STengesdal Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Jeg har en Dell i9400 med go 7800 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå