SiRious Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Vel, jeg har fått en maskina ifra skolen, en bærbar vel og merke.. men jeg har kun fått begrenset tilgang, altså jeg kan ikke innstalere noe, og jeg kan ikke avinnstalere noe, jeg er veldig klåfingret av meg og jeg trenger et Passord crack eller en måte å få gjøre min konto om til en admin konto, uten at noen merker det, (altså det innebærer sletting av diverse passord og reseting av systemet..) jeg orker heller ikek høre på klaging om hvor lite respekt jeg har for skolens eiendom, har dere ikke noe fornuftig å si, så la vær Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Du ber jo om det... Hvis jeg ikke tar helt feil så er det ikke skolens eiendom, men statens - altså min eiendom. Ikke kødd med skattepengene mine! Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Du ber jo om det... Hvis jeg ikke tar helt feil så er det ikke skolens eiendom, men statens - altså min eiendom. Ikke kødd med skattepengene mine! 6820692[/snapback] hehe.. ja, uansett, jeg betaler også skatt, såe, er like mye min ! Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Vel, jeg har fått en maskina ifra skolen, en bærbar vel og merke.. men jeg har kun fått begrenset tilgang, altså jeg kan ikke innstalere noe, og jeg kan ikke avinnstalere noe, jeg er veldig klåfingret av meg og jeg trenger et Passord crack eller en måte å få gjøre min konto om til en admin konto, uten at noen merker det, (altså det innebærer sletting av diverse passord og reseting av systemet..) jeg orker heller ikek høre på klaging om hvor lite respekt jeg har for skolens eiendom, har dere ikke noe fornuftig å si, så la vær 6820670[/snapback] hvis du går på lunde ungdomskole er passordet rj-45 eller du kan gå inn i sikkermodus og der ligger det en administrator bruker uten passord somregel eller gå inn på denne siden og last ned det proget og det finner ut passordet jeg har ikke prøvd det men det sto i et pc blad at det er et bra prog og lett Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 ja, men den bruker NT påloging, altså jeg må vite brukernavnet og passord, går på en skole i harstad Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 ja, men den bruker NT påloging, altså jeg må vite brukernavnet og passord, går på en skole i harstad 6832663[/snapback] med en gang du slår på pc`n trykker du f8 og da kommer det opp noe med flere valg av type sikkermodus hvis det ikke står en bruker da skriver du administrator som bruker Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Det er kun mulig hvis den som har installert win ikke oppretter passord på lokal adminkonto (lar det være blankt) . Ingen IT ansvarlig som lar maskiner være med blanke lokal admin passord . Endret 9. september 2006 av syar2003 Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Det er kun mulig hvis den som har installert win ikke oppretter passordpå lokal adminkonto (lar det være blankt) . Ingen IT ansvarlig som lar maskiner være med blanke lokal admin passord . 6833260[/snapback] på skolen jeg går på er det bare gå inn på administrator brukeren på sikkerhetsmodus på pc`n vi får låne han som er it ansvarlig på lunde ungdomskole har ikke gjort det Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Da er dem sløve . Safe mode kopler ikke ut lokal admin passord hvis det er satt . Til og med i recovery console må man angi passord for lokal administrator (hvis satt) . Du kan også logge inn som Administrator ved vanlig start ved å trykke ctrl-alt-del på welcome skjermen to ganger . Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 hakke welcome skjermen engang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå