Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hvordan få full tilgang til admin konto

Anbefalte innlegg

Vel, jeg har fått en maskina ifra skolen, en bærbar vel og merke.. men jeg har kun fått begrenset tilgang, altså jeg kan ikke innstalere noe, og jeg kan ikke avinnstalere noe,

jeg er veldig klåfingret av meg og jeg trenger et Passord crack eller en måte å få gjøre min konto om til en admin konto, uten at noen merker det, (altså det innebærer sletting av diverse passord og reseting av systemet..)

jeg orker heller ikek høre på klaging om hvor lite respekt jeg har for skolens eiendom, har dere ikke noe fornuftig å si, så la vær :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, jeg har fått en maskina ifra skolen, en bærbar vel og merke.. men jeg har kun fått begrenset tilgang, altså jeg kan ikke innstalere noe, og jeg kan ikke avinnstalere noe,

jeg er veldig klåfingret av meg og jeg trenger et Passord crack eller en måte å få gjøre min konto om til en admin konto, uten at noen merker det, (altså det innebærer sletting av diverse passord og reseting av systemet..)

jeg orker heller ikek høre på klaging om hvor lite respekt jeg har for skolens eiendom, har dere ikke noe fornuftig å si, så la vær :)

6820670[/snapback]

hvis du går på lunde ungdomskole er passordet rj-45 eller du kan gå inn i sikkermodus og der ligger det en administrator bruker uten passord somregel eller gå inn på denne siden og last ned det proget og det finner ut passordet

jeg har ikke prøvd det men det sto i et pc blad at det er et bra prog og lett

Lenke til kommentar
ja, men den bruker NT påloging, altså jeg må vite brukernavnet og passord, går på en skole i harstad

6832663[/snapback]

med en gang du slår på pc`n trykker du f8 og da kommer det opp noe med flere valg av type sikkermodus

hvis det ikke står en bruker da skriver du administrator som bruker

Lenke til kommentar
Det er kun mulig hvis den som har installert win ikke oppretter passord

på lokal adminkonto (lar det være blankt) .

Ingen IT ansvarlig som lar maskiner være med blanke lokal admin passord .

6833260[/snapback]

på skolen jeg går på er det bare gå inn på administrator brukeren på sikkerhetsmodus på pc`n vi får låne

han som er it ansvarlig på lunde ungdomskole har ikke gjort det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...