Hellemyr Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hei! Hvor kan jeg finne en tortur test som kjører prosessoren på max i et par min, så jeg kan finne ut av LOAD temp? Hadde vert hyggelig med en link. Jeg vet jeg burde poste dette en annet sted, men det er ikke så mange som ser den posten der, så jeg poster den her! Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 OCCT er ett greit program å bruke til slikt. Lenke til kommentar
SpxinXeh Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 prime95 funker også fiint Lenke til kommentar
larsg Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hei! Hvor kan jeg finne en tortur test som kjører prosessoren på max i et par min, så jeg kan finne ut av LOAD temp? Hadde vert hyggelig med en link. Jeg vet jeg burde poste dette en annet sted, men det er ikke så mange som ser den posten der, så jeg poster den her! 6820514[/snapback] Fant ett program i ett innlegg på Xtreme Systems Forums fra intel som loader 100% og viser kjernetemperaturen i prosessoren, het noe slikt som Thermal Analysis Tool. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå