Proxz Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) når eg starter opp maskinen kjem ikkje det noko på skjermen. hører at maskinen starter opp og at den går men skjermen er svart. eg holdt på inni maskine før å proøve å finne ut av eit anna problem. Kan eg øydelagt noko? har prøvd min skjerm og min brors skjerm, ikkje noko Noken som har ein annelse på kva som kan være galt? Endret 7. september 2006 av Proxp_smg Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Snurrer viftene, og slikt? Sjekk om alt står rett i, om du kunne komt borti noe når du holdt på inni der. Sjekk også at du har koblet skjermen rett. Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Er det en ny maskin du har eller en maskin du hadde fra før som plutselig ikke vil starte? Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Se om skjermkortet sitter godt fast, det kan fort løsne litt Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Sjekk at hardwaren inn i pcen sitter sikkilig fast hadde eit likande problem og då var eine minne slotten tatt kveld so eg flytta minne ein plass bort Lenke til kommentar
Proxz Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 1. Viftene snurrer. 2. Maskinen ble satt samen i jan 3. Skjermkortet siter fast 4. flytte minne hjalp ikkje Lenke til kommentar
Z-T Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 jeg har "samme" problem .. når jeg booter opp så er skjermen svart når jeg skal logge inn .. men fant ut at jeg måtte inn i sikkerhets modus å avinstallere skjerm drivern .. og så starte pcn på normal måte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå