834HF42F242 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Er vel ingen tvil om hvem som hadde vunnet avstemmingen hvis Pink Floyd var blant alternativene. Tør faktisk påstå at intet annet band i verden (unntak Beatles som er døde for godt) hadde kunnet måle seg i en slik avstemming. Sier ikke rent lite om hvor stort Pink floyd er... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) The Cure for min del.. Metallica kan heller ha et underholdings-show på barne-tv for små kids som vil lære seg å like rock Endret 9. september 2006 av Alper Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Stemte Tom Waits. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Er vel ingen tvil om hvem som hadde vunnet avstemmingen hvis Pink Floyd var blant alternativene. Tør faktisk påstå at intet annet band i verden (unntak Beatles som er døde for godt) hadde kunnet måle seg i en slik avstemming. Sier ikke rent lite om hvor stort Pink floyd er... 6829246[/snapback] Sier det ikke lite om hvor store Pink Floyd er at du tør påstå at intet annet band kunne målt seg? Er ikke det et noe svakt resonnement? Ånei, nå ser jeg: du er jo skribent! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Stemte Madonna i og med at jeg bor 8 timer fra Bergen Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Sier det ikke lite om hvor store Pink Floyd er at du tør påstå at intet annet band kunne målt seg? Er ikke det et noe svakt resonnement? Ånei, nå ser jeg: du er jo skribent! 6829840[/snapback] Tenk deg om nå... Se for deg listen over band, hvor Bergen bestiller inn et av dem. Listen består utelukkende av band hvis artister fortsatt lever: Pink Floyd Sett inn band Sett inn band Sett inn band Sett inn band Sett inn band Sett inn band Sett inn band Sett inn band Hvem tror du hadde vunnet den avstemmingen? Jeg skal med hånda på hjertet garantere deg 100 % at Pink Floyd hadde stukket av med seieren samme hvilke andre band som måtte stå i den listen. Hvorfor? Bandet har en utrolig stor fanmengde, og det er folk som kunne kappet av seg beina for å få se det bandet live igjen. Endret 9. september 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 jeg tror westlife hadde vunnet da, fordi de har en stor fanmengde og det er folk som kunne kappet av seg beina for å få se det bandet live. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Stemte Metallica. Har som plan å gå på konsert med dei, so kvifor ikkje i Bergen? Slepp å dra til Oslo over berget.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Sier det ikke lite om hvor store Pink Floyd er at du tør påstå at intet annet band kunne målt seg? Er ikke det et noe svakt resonnement? Ånei, nå ser jeg: du er jo skribent! 6829840[/snapback] Hvem tror du hadde vunnet den avstemmingen? Jeg skal med hånda på hjertet garantere deg 100 % at Pink Floyd hadde stukket av med seieren samme hvilke andre band som måtte stå i den listen. Hvorfor? Bandet har en utrolig stor fanmengde, og det er folk som kunne kappet av seg beina for å få se det bandet live igjen. 6830916[/snapback] Det tviler jeg sterkt på (merk forbeholdet), men det får vi ta i en annen diskusjon. Poenget mitt er at argumentasjonen din var litt søkt. Det du sa var jo: Tør faktisk påstå at intet annet band i verden (unntak Beatles som er døde for godt) hadde kunnet måle seg i en slik avstemming. Sier ikke rent lite om hvor stort Pink floyd er... Hvor ligger tyngden i dette utsagnet? At DU tør å påstå noe, og at det ikke sier lite om hvor sant det er? Merker jeg tendenser til stormannsgalskap her? Endret 9. september 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Metallica?! Et par urstygge folk med langt hår som nærmest slår på gitaren. Huff. Stemte Macca jeg. Det er på tide en av verdens fremste musikanter kommer til byen! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Tror Macca kan bli noe dyr nå som han må tjene inn igjen alle pengene Mills-tispa tok ... Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 The Cure er fett 6825077[/snapback] stemte the cure eg:P alt det andre er totalt uinteressant å sjå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå