Number 7 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hvis dere vil hjelpe meg ut med en ting kan dere lese denne artikkelen og stemme Metallica, hvis dere ikke har noen andre favorittband Jeg prøver alt så jeg håper de folka vet hva de snakker om. De fikk The Rolling Stones og Iron Maiden, så hvorfor ikke Metallica? http://www.ba.no/puls/musikk/konsert/stork...icle2276896.ece Takk! Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Har stemt. Har lovd meg selv at jeg skal på neste store konsert i Bergen uansett hvilken det er. Mister jo Maiden i nov. jeg. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Metallica! Hadde de kommet til Bergen, tror jeg at jeg hadde dødd av glede! :D Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Tom Waits bør vinne for f.... Ikke noe ille om noen av de andre artistene, men Tom Waits kicker rumpen på dem alle... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Stemte Tom Waits! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Stemte såklart på Tom Waits. Var det eneste navnet der som tiltrakk meg noe særlig. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Bergen kan få Metallica, også kan vi i Oslo få Tom Waits Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Stemte Metallica..sier en ting, Metallica eier den lista der altså Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Stemte clapton, er vel han jeg hadde giddi å dratt til Bergen for. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg stemte Beyoncè! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Stemt selvfølgelig på Clapton. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) dylan og clapton før metallica anytime liksom og tom waits lissomz Endret 8. september 2006 av kfz Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Waitsebassen fikk min stemme. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ingenting kan selvsagt overgå Stones, men jeg skulle gjerne sett Rod Stewart (helst sammen med Faces, men det er vel heller tvilsomt om det skjer ) eller Bruce Springsteen i Bergen. Av de Arbeiderbladet nevner, er det vel strengt tatt bare Bob Dylan jeg ville være interessert i å se live. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Metallica er det som falt mest naturleg for min del. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Tom Waits for min del Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Det hadde selvsagt vært fett med Waitsern i Bergen, men det hadde aldri blitt noen stadionkonsert. Fyren spiller gjør bare intimkonserter med billettpriser fra 2 laken og opp, og hører liksom ikke til på denne lista. Stemte på Metallica, men Robbie hadde også vært fett. Clapton har nettopp spilt i Oslo, så fansen har vel fått stilt behovet foreløpig. Madonna kan vi nok bare drømme om, hun koster for mye. Det bandet jeg drømmer mest om for øyeblikket, er Mastodon, som sikkert snart tar seg en tur for å promotere sitt nye album (fikk hørt på det i dag, og det innfrir). EDIT: Wops, Dylan var visst også på lista. Jaja. Endret 8. september 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Bob Dylan, uten tvil...synd at ikke Pink Floyd stod på lista, jeg sendte inn egent forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå