Gå til innhold

Bruktmarkedet - Annonsefalken?

Anbefalte innlegg

Lurer på om det går å sette annonsefalken til å overvåke visse emner.. F.eks. skjermkort eller ram..

Vil det være nok å sette ord som skjermkort, ram og minne så vil disse emnene bli overvåket..

Visste ikke helt hvor dette passet inn så jeg satte innlegget her.. :whistle:

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du skriver inn et søkeord i falken vil den sende deg en e-post når det opprettes nye annonser som inneholder de ordene du har valgt i annonsens tittel.

Merk at vi såvidt har startet å planlegge oppgraderinger rundt bruktmarkedet så en forbedret falk skal man ikke se bort ifra :)

Lenke til kommentar

Har lært meg litt mer om bruktmarkedet nå... Det jeg lurte på var om jeg kunne abbonere på en kategori.. Man kan det, men ikke med annonsefalken.. Jeg gjorde det på min side, noe jeg fant ut etterhvert.

Det kunne kanskje vært uthevet litt bedre under hjelp at man kan evertere på en kategori.. Bruktmarkedet er egentlig veldig brukervennlig, kanskje den beste annonseplassen i Norge, særlig om man lærer seg å bruke den effektiv.

Et lite tips, hva med å kanskje reklamere litt mer for den?!

Er som nevnt tidligere et av deres største vekstpotensiale og en mulig større fremtidig inntektskilde, såfremt den fortsettes å utvikles..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...