Potetfar Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Hei. Jeg visste ikke om jeg skulle lage en ny tråd eller ikke for å spørre om dette, men følte det var best. Hvis admins/moderatorer ikke skulle være foynøyde, bare slett denne og send meg en PM nå skal jeg redigere det inn i den andre topicen min. Jo, jeg har fått noe virus, og overalt hvor jeg leter anbefales et program kalt "SmitRem.exe". Jeg har prøvd å laste det ned 2 ganger, men begge gangene har NOD32 satt det i karantene. Hvorfor skjer dette? Overalt jeg har sjekket anbefales det, så jeg skulle da tro at disse forbanna virusfolka har manipulert hele Google til å vise resultater som dytter meg enda lengre ned i gjørma? Endret 8. september 2006 av Potetfar Lenke til kommentar
berxter Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 SmitRem er sikkert nok, men hvis du har en SmitFraudvariant (Spyaxe, spyfalcon, spywaresheriff f eks) skal du i stedet bruke SmitFraudFix (google) da den har vist seg mer effektiv de siste par månedene. Etterpå kan du jo legge ut en HijackThislogg til oss. Du finner link i stealthys signatur; han har også laget en grei innføring. Bernt K Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 NOD32 er overfølsom i flere tilfeller. Slå av den og last ned fixen din. Lenke til kommentar
berxter Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Jepp, det er flere som også rapporterer komponenter av SmitFraudfix som svineri. Dog, som stealthy anbefaler i posten over, bruk SmitFraudfix istedet, den er i øyeblikket mer effektiv. Bernt K Endret 8. september 2006 av berxter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå