Punk/rock Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hei, trenger litt hjelp av dere her! Sliter med å få main page'n til å switche til page 2 når jeg skal inn i stealth!! Hadde vært kjempe fint om dere kunne hjelpe meg! Hvis dere kunne ta dere bry til å ta screen shots også, hadde det vært konge! (hvis dere har denne addon'en) Takk! Lenke til kommentar
sigz Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Tror du får bedre respons om du spør i den store UI tråden. Linky: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=373991 Lenke til kommentar
Namek Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hei, trenger litt hjelp av dere her! Sliter med å få main page'n til å switche til page 2 når jeg skal inn i stealth!! Hadde vært kjempe fint om dere kunne hjelpe meg! Hvis dere kunne ta dere bry til å ta screen shots også, hadde det vært konge! (hvis dere har denne addon'en) Takk! 6820419[/snapback] Har hatt samme problem.. fikk barer til å forsvinne men fikk litt problemer med keybindings nå jeg skulle ha samme knapp for 2 triks.. Funker bedre uten discord Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Here you go:) Choose Condition: Shapeshift form Active Stance/animal Form/Stealth: Humanoid Choose Respons: Change Page Page 1 Choose Condition: Shapeshift form Active Stance/animal Form/Stealth: Stealth Choose Respons: Change Page Page 2 Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hei, trenger litt hjelp av dere her! Sliter med å få main page'n til å switche til page 2 når jeg skal inn i stealth!! Hadde vært kjempe fint om dere kunne hjelpe meg! Hvis dere kunne ta dere bry til å ta screen shots også, hadde det vært konge! (hvis dere har denne addon'en) Takk! 6820419[/snapback] Er også en veldig fin guide på den ofisielle hjemmesida til discord, jeg lærte på den måten Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Here you go:) Choose Condition: Shapeshift form Active Stance/animal Form/Stealth: Humanoid Choose Respons: Change Page Page 1 Choose Condition: Shapeshift form Active Stance/animal Form/Stealth: Stealth Choose Respons: Change Page Page 2 6821876[/snapback] denne funker og fint Choose Condition: Buff Active Unit: Player (you) buff/debuff name: Prowl ("Stealth" hvis man er rogue) Choose Respons: Change Page Page 2 Choose Condition: Buff Inactive Unit: Player (you) buff/debuff name: Prowl ("Stealth" hvis man er rogue) Choose Respons: Change Page Page 1 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Vill den fungere for å skifte bar når jeg går inn i shadow form? Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Bare husk på å sette 2 pages på den baren du skal bruke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå