Ma Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg har et problem med min Adobe Photoshop. Jeg vet ikke hvordan det har skjedd, men nå er det slik at File Browser gjemmer seg bak menylinjen. Jeg får derfor ikke lagt ned File Browser uten å gå gjennom Window-->tick av, og får heller ikke sett de øverste filene i File Browser særlig godt. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få flyttet File Browser slik at den kommer i normal posisjon. Noen som vet hvordan dette kan gjøres? Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg har et problem med min Adobe Photoshop. Jeg vet ikke hvordan det har skjedd, men nå er det slik at File Browser gjemmer seg bak menylinjen. Jeg får derfor ikke lagt ned File Browser uten å gå gjennom Window-->tick av, og får heller ikke sett de øverste filene i File Browser særlig godt. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få flyttet File Browser slik at den kommer i normal posisjon. Noen som vet hvordan dette kan gjøres? 6820351[/snapback] Hjelper det hvis du høyreklikker på skrivebord>innstillinger>setter den til noe lavere enn det du har(feks 800x600). Så flytter du på prog. lukker det. Setter str på skrivebort til det den var, åpner PS på nytt. Håper jeg setter deg på riktig track nå, at jeg forsto deg rett. Lenke til kommentar
Ma Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Jeg har et problem med min Adobe Photoshop. Jeg vet ikke hvordan det har skjedd, men nå er det slik at File Browser gjemmer seg bak menylinjen. Jeg får derfor ikke lagt ned File Browser uten å gå gjennom Window-->tick av, og får heller ikke sett de øverste filene i File Browser særlig godt. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få flyttet File Browser slik at den kommer i normal posisjon. Noen som vet hvordan dette kan gjøres? 6820351[/snapback] Hjelper det hvis du høyreklikker på skrivebord>innstillinger>setter den til noe lavere enn det du har(feks 800x600). Så flytter du på prog. lukker det. Setter str på skrivebort til det den var, åpner PS på nytt. Håper jeg setter deg på riktig track nå, at jeg forsto deg rett. 6820467[/snapback] Takk for forslaget! Prøvde det, men det hjalp dessverre ikke på problemet. Andre forslag mottas med takk! Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Prøv reset av instillingene, det fikser nesten alle slike problemer: Holde nede disse tastene når programmet starter opp: Alt+Ctrl+shift på PC Cmd+Option+Shift på Mac Husk at det også nullstiller andre muligens viktige instillinger du har gjort. Lenke til kommentar
Ma Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Prøv reset av instillingene, det fikser nesten alle slike problemer: Holde nede disse tastene når programmet starter opp: Alt+Ctrl+shift på PC Cmd+Option+Shift på Mac Husk at det også nullstiller andre muligens viktige instillinger du har gjort. 6820643[/snapback] Hva slags viktige innstillinger kan dette være snakk om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå