Gå til innhold

Teamxbox.com siterer Ken Kutaragi

Straffa

Anbefalte innlegg

“The Xbox 360 is more of an Xbox 1.5 than a next generation console.”

Well Ken, the truth is that by the time you launch the PlayStation 3.5 in Europe, both AMD and Intel will be offering quad-core processors and some motherboards will support two of those processors, allowing people to have 8 cores inside their computers. Plus, both ATI and nVIDIA will be offering DirectX 10-class GPU early next year, meaning you will be the only one with an older shader architecture instead of the new unified model implemented in both Windows Vista and the Xbox 360.

Synes denne var best

6820368[/snapback]

Den der var heilt topp - og Mr Kutaragi fortener å få passet sitt påskreve.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om jeg synes det er synd med alle disse forsinkelsene med PS3 så må jeg innrømme at jeg lo så jeg rista da jeg leste de greiene der.

Hadde Microsoft vært like sta på ha HD-DVD stasjon i 360'n som Sony er på BlueRay i PS3, så hadde Microsoft sannsynelig vært i noe samme situasjon.

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Hadde ikke PS3 hatt en god del bedre grafikk enn X360 hadde Sony hatt et stort forklaringsproblem ovenfor de gjennomsnittelige kundene. Når konsollen kommer 15mnd senere enn X360 forventes det at den er mye sterkere på den tekniske siden. 15mnd er mye i teknikkens verden og folk forestiller seg så klart at PS3 må være mye sterkere når den kommer så mye senere.

Lenke til kommentar
Hadde ikke PS3 hatt en god del bedre grafikk enn X360 hadde Sony hatt et stort forklaringsproblem ovenfor de gjennomsnittelige kundene. Når konsollen kommer 15mnd senere enn X360 forventes det at den er mye sterkere på den tekniske siden. 15mnd er mye i teknikkens verden og folk forestiller seg så klart at PS3 må være mye sterkere når den kommer så mye senere.

6821016[/snapback]

Har fortsatt ikke sett noe som overgår X360

Lenke til kommentar

Igjen så er det de første spillene til Ps3 vi har fått sett.

De er mye mer imponerende enn launch-spillene til 360, noe som bare skulle mangle ett år senere.

Men når Perfect Dark og Kameo kom ut ved launchen var det ikke imponerende i forhold til PC en gang.

Altså, Doom 3 på en god PC ser jo bedre ut enn noe 360 har hatt å vise til ennå.

La oss nå vente! Jeg er sikker på at BEGGE maskinene vil være i stand til å levere glimrende grafikk og gameplay over de neste årene.

Gi utviklerne tid!

Lenke til kommentar
Smakfull satire.

6820375[/snapback]

Absolutt, kan ikke kalle dette for fanboyism, seriøst. Bare fordi det kommer fra en journalist hos Team Xbox er de ikke kjøpt og betalt som mange sikkert? tror.

Viser bare arrogansen til sjefene hos Sony, og trashtalk som dette fører ikke noe sted, uansett hvem "leir" den kommer fra.

Hva var det Ken sa om PS2, at den skulle være 1000 ganger bedre enn PSX? Mannen er jo dilusional jo, ikke pokker om PS2 var 1000 ganger bedre enn PSX, aldri hatt en konsoll som PSX siden SNESen min, og med PSX skjedde det ting som revolusjonerte hele tiden.

Lenke til kommentar
Igjen så er det de første spillene til Ps3 vi har fått sett.

De er mye mer imponerende enn launch-spillene til 360, noe som bare skulle mangle ett år senere.

Men når Perfect Dark og Kameo kom ut ved launchen var det ikke imponerende i forhold til PC en gang.

Altså, Doom 3 på en god PC ser jo bedre ut enn noe 360 har hatt å vise til ennå.

La oss nå vente! Jeg er sikker på at BEGGE maskinene vil være i stand til å levere glimrende grafikk og gameplay over de neste årene.

Gi utviklerne tid!

6821087[/snapback]

Og vips så legger jeg deg i samme katerogi som enkelte andre på foumet her.

Gratulere :w00t:

Kameo har drit bra grafikk og det er en launch tittel. COD2 det samme.

Det du sier er bare tullprat.

Sikkert flere også men de jeg kom på i farta

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Jamenn takk for den tvilsomme æren da :whistle: .

Ser nå på meg selv som mye mer moderat enn dem du sikkert sikter til, men det får så være.

HOVEDPOENGET mitt, er at launchtitler aldri kan bevise i virkelig grad hva en maskin er god for.

Call of Duty 2 er ute på PC også, og så og fløt bedre på high-end PC på den tida.

Men den samme PC`en ville aldri i livet klart å spille av Gears of War, skjønner? På samme måte viser ikke f.eks Resistance potensialet til Ps3, vi vil nok se mye bedre ting framover.

Hadde vært fint om jeg slapp ut av den kategorien forresten, føler meg ærlig talt ikke hjemme der ;)

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar
Jamenn takk for den tvilsomme æren da :whistle: .

Ser nå på meg selv som mye mer moderat enn dem du sikkert sikter til, men det får så være.

HOVEDPOENGET mitt, er at launchtitler aldri kan bevise i virkelig grad hva en maskin er god for.

Call of Duty 2 er ute på PC også, og så og fløt bedre på high-end PC på den tida.

6821462[/snapback]

Er du helt på jordet?

COD2 hadde STORE problemer på PC versjonen. De fleste måtte kjøre DX7 da DX9 var helt på tryne.

Det du sikter til holder ikke mål.

COD2 og kameo er en av de beste vi har grafisk på X360

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Alvorlig, Doom 3 og Half Life 2 kom ut før COD 2.

Jeg vet ikke hvilken PC du spilte det på, men PC`er som klarte de to andre spillene glimrende klarte COD 2 UTEN problemer. Jeg var kanskje ikke klar nok, den PC måtte være VELDIG god, for å kjøre COD like bra/bedre, men det gikk fint an. Hovedpoenget mitt er nå iallefall forkjellen på førstegenerasjonsspill og andregenerasjons.

Kameo så helt greit ut for et førstegenerasjonsspill på 360, men det når strengt tatt ikke Gears of War, Mass Effect osv. til knærne.

Og når du skulle vise frem Kameo kunne du i det minste tatt et gameplaybilde for litt mer troverdighet.

516505_20051114_screen006.jpg

Jeg kunne alltids funnet et dårlig bilde, men det skal jo være representativt og.

Og Call of Duty 2:

927725_20051115_screen001.jpg

Come on, akkurat dette er nå ikke vanskelig å være enig i vel?

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar
Alvorlig, Doom 3 og Half Life 2 kom ut før COD 2.

Jeg vet ikke hvilken PC du spilte det på, men PC`er som klarte de to andre spillene glimrende klarte COD 2 UTEN problemer.

Kameo så helt greit ut for et førstegenerasjonsspill på 360, men det når strengt tatt ikke Gears of War, Mass Effect osv. til knærne.

Og når du skulle vise frem Kameo kunne du i det minste tatt et gameplaybilde for litt mer troverdighet.

6821555[/snapback]

Ikke legg ut store bilder på forumet.

Det bilde du sikter til der forresten er på en åpen slette som kan vise tusenvis av fiender samtidig på skjermen!

Tviler på du spilte COD2 på PC da det kom. Selv med monster PC måtte dukke under og spille i DX7 modusen, da spillet slet med DX9.

På X360 går spillet i 60FPS, like bra grafikk og full AA.

Prøv litt bedre neste gang. Lykke til

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Han brukte gameplaybilde, det ser akkuratt sånn ut i "homebasen" til kameo.

Om man leter i alle spill finner man plasser det grafikken ikke viser seg fra sin beste side.

6821624[/snapback]

Neivel? Utenom den sletta som ble postet så er grafikken helt på topp når du gjør de foskjellige oppdragene.

Lenke til kommentar
Han brukte gameplaybilde, det ser akkuratt sånn ut i "homebasen" til kameo.

Om man leter i alle spill finner man plasser det grafikken ikke viser seg fra sin beste side.

6821624[/snapback]

Neivel? Utenom den sletta som ble postet så er grafikken helt på topp når du gjør de foskjellige oppdragene.

6821652[/snapback]

hm? noe jeg ikke har fått med meg?

edit: jeg postet til din fordel avanore, jeg mente at bildet DU postet var gameplay :) men slettebildet er jo selvfølgelig også gameplay

Endret av nacho
Lenke til kommentar

516505_20051114_screen003.jpg

516505_20051114_screen005.jpg

Okay, ser ut som om det må ha vært noen misforståelser ute å gå siden folk blir så forbanna! :dontgetit:

Poenget mitt er, at Gears of War og Mass Effect ser da vesentlig bedre ut enn dette her?

Jeg prøver ikke å hetse med Kameo, Call of Duty, 360 eller noe som helst jeg nå altså! Det jeg sier er at vi skal ikke bedømme en konsoll basert på de første utgivelsene!

Om jeg har blitt oppfatta som at jeg er ute for å undergrave 360 og alt mulig, så beklager jeg det fullt ut! Det var ikke meninga, rett og slett.

Lenke til kommentar

Siden vi alltid ender opp med krangling om specs...

Den 17 Nov 2006 kommer "Gears of War" ut til Xbox360

Den 17 Nov 2006 kommer PlayStation 3 ut med sine spill (Untatt her....)

Se så på de spillene som PS3 kan spille av den 17 Nov å sammenlign dem

med Gears of War. Hvilket ser best ut? Only time will tell!

Er det ikke det som egentlig burde telle her da?

Hva som ser best ut per dags dato, og ikke hva som muligens er best om 5 år!

Jeg driter da i hva som er best om 5 år, jeg spiller NÅ jeg!

Dette er samme dato for både Gow & PS3.

Utifra at PS3 er krafigere og kommer ett år senere enn x360 skal den jo gruse Gears of War med sine spill ifølge mange.

Folk skriker om at PS3 har så mye bedre hardware.. jaha.

360 har vært ute i 1 år den nå og spill utviklere blir jo bare flinkere å flinkere jo mer trening de får. Se bare på launch spillene til PS2 og de som kommer ut i dag så skjønner man jo det.

Er PS3 sin hardware så mye bedre enn 360 sin ett års erfaring med spill utvikling

Hakke peiling jeg.. noen som veit?

En ting er sikkert, jeg gleder meg til Emergence Day!!

Lenke til kommentar
Det jeg sier er at vi skal ikke bedømme en konsoll basert på de første utgivelsene!

Om jeg har blitt oppfatta som at jeg er ute for å undergrave 360 og alt mulig, så beklager jeg det fullt ut! Det var ikke meninga, rett og slett.

6821714[/snapback]

Skjønner poenget ditt :)

Men ikke alltid det stemmer

Halo 1 til xbox er et godt eksempel som også er et launch tittel

Men skal bli spennende og følge med utviklingen av X360 og PS3 fremover

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...