Mafiabåss Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Når jeg starter maskinen går det greit helt til den kommer til den windows lade skjermen, den går evig Noen som kan hjelpe meg litt fort? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Prøvd å starte i sikkerhetsmodus og fjerne noen programmer som starter ved oppstart? Trykk F8 mange ganger når du skur på pC`en, gå så inn på Start - Kjør - msconfig - videre til "oppstart" og deaktiver alt. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 jeg oghar hatt det problemet, jeg satte inn ny psu og d fiksa problemet foreløbig iallefall, men du kommer innpå windows etter 5 minutter eller noe uansett tror jeg, med mindre det bare restarter seg... Lenke til kommentar
Xar0n Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 jeg oghar hatt det problemet, jeg satte inn ny psu og d fiksa problemet foreløbig iallefall, men du kommer innpå windows etter 5 minutter eller noe uansett tror jeg, med mindre det bare restarter seg... 6825115[/snapback] Ja jeg hadde samme problemet etter å ha instalert XPS2 så tok det 5-10min å loade så bare vent litt så kommer du nok inn Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hei! Forsøk med å trykke F8 under oppstart og gjenopprett systeminnstillingene. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 oisann hadde visst glemt denne threaden jo for å si det sånn det funket lenge med den nye PSUen, helt til sist uke, da ble oppstarten til biosen meget treg, eller akkurat nå kommer den ikke til bios, me andre ord jeg har no signal, mens pcen går, og det som har skjedd tidligere i uken er at den kom til biosen og skjermen gikk på, men akkurat for øyeblikke så er det ikke ett tilfelle... ja selvfølgeli prøver jeg alle mulige ting, alle mulige løsninger, og hvis de ikke funker lar jeg andre prøve... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå