cerion Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg har nettopp kjøpt nytt hovedkort, fordi det gamle selvfølgelig sluttet å virke. Jeg installerte det nye kortet(EPoX 8K5A3+) og da jeg i god tro prøvde å starte maskinen min, da kom det en klikkelyd fra strømforsyningen, og det var det. Det skjedde ingenting og jeg frykter at jeg må kjøpe ny strømforsyning. Hvorfor går det alltid galt??? Jeg blir snart lei :sad: Maskinen lever tydeligvis for å gjøre mitt liv til et *******. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Den er vel medlem av PCLA da.. :razz: Personal Computer Liberation Army.. :smile: Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Hei! Er du sikker på at du har koblet riktig da? Det er vel det viktigste man sjekker før man i det hele tatt tenker på å slå på pc`en. Ta en ordentlig kikk igjen.. Hvis den nå er gåen, skru den opp og kikk etter en glassikring. Er ikke sikkert du finner noe, da jeg ikke vet åssen strømforsyning du har.. Men kikk hvertfall. Er du heldig trenger du bare skifte den. På nyere forsyninger trenger man som regel bare å la den stå uten strøm i 5-10 minutter. -Jan Ivar- Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Sikker på at det var HK`et som gikk første gangen og ikke PSU`en? Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-28 12:05, skrev Caddy:Sikker på at det var HK`et som gikk første gangen og ikke PSU`en? Kan nok se ut som om du burde sjekke strømforsyningen, ja. Husk at en datamaskin er som en hund. Du må vise at DU er sjefen! edit: presterte å skrive feil... _________________ Ellers er jeg like blid! [ Denne Melding var redigert av: knutivarr på 2002-10-28 12:10 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå