Ampy Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Heisann.. Min far kom drassende på en eske med stuff som han lurte på om jeg ville ha. Det viste seg være en helt strøken Commondore 64C, med ikke mindre enn 5 Joystikker i tilsynelatende god stand, to kassettspillere, noen orginalspill og en haug med kopierte spill. Får man noe for slikt tro? Altså en slik en; Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 eg vil gjerne ha en slik kun for å ha, hvor bor du i landet? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Legg den ut på auksjon og la folk by. Den kan faktisk komme opp i en del kronasjer, da mange vil ha tak i en slik for bl.a nostalgiens skyld. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Ser at du bor i Sarpsborg? Gi meg en pris på den. Vil gjerne ha en å mimre med. Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 hmm.. såpass ja.. Tydligvis litt interesse for gamle saker fremdeles. Jeg bor i sarpsborg ja. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Gi meg en pris du. Kan hente den og cashe ut. (Hvis prisen er reel da) Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Nå har jeg lagt den ut til salgs på QXL.. får se om noen har lyst på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå