vegkaar Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Jeg lurer på om denne filmen er å få tak i og hvor. Norges vei til Frankrike VM´ 98 MER INFO HER Håper noen kan hjelpe EDIT: Har sendt mail til NRK og de sa at den var ute av produksjon, og de hadde ikke flere på lager. Endret 7. september 2006 av vegkaar Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Send en mail til denne karen og spør om han vil selge den til deg. Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 har du e-post adressa hans da? :/ Lenke til kommentar
pregra Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg har denne filmen, på VHS. Du kan godt få kjøpe den av meg. Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Er vel ikke noen som har denne filmen også? Norges vei til VM i USA Lenke til kommentar
wailer Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 jeg har den et eller annet sted.. og siden jeg ikke har vhs spiller lenger trenger jeg den ikke.. men spørsmålet er hvor jeg har den Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Si fra vist du finner den:p For all del... Da kjøper jeg den tvert:D Let! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå