aabxx Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Med det så mener jeg: Bestilte PC i går (dvs. som de bygger). Da hadde de 7 hovedkort av den typen jeg bestilte. I dag ser jeg hovedkortet er utsolgt. Er det slik at: 1. De reserverte ett av disse hovedkortene når jeg bestilte, slik at det fortsatt er på lager til meg, eller 2. De plukker delene når de starter å bygge, noe som i mitt tilfelle sikkert er i neste uke, og jeg må belage meg på en forsinkelse siden de ikke har varen? Har allerede kontaktet komplett kundeservice om dette men istedenfor å ha noe generelt svar på dette spørsmålet spurte de bare om ordrenummer, og svarer jeg tilbake nå tar det vel litt for mye tid... vurderer å avbestille ordren og bare legge inn ny med et annet hovedkort. Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 fra kompletts sider : Når vi har mottatt og registrert din ordre, vil den enkelte lagervare bli allokert (holdt av til deg) i vårt system. Slik kan vi garantere at først til mølla også får først, selv om andre varer i den samme ordren skulle være leveringsklare. Lenke til kommentar
magio Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Dem holder nok av varen til deg når du bestiller, så du skal ikke beskymre deg Alt annet hadde bare vært teit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå