bergatlas Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Hei! Når jeg skulle installere XP, skjedde det masse tull (gidder ikke å forklare her). Fant til slutt ut at jeg måtte koble harddisken på ATA-33 istedet for ATA-66 for å få det til å virke. Etter installasjonen av XP kobla jeg tilbake med ATA-66 kabler, men fikk den samma feilmeldinga (At den ikke fant harddisken eller no, stygg blå skjerm i startupen i alle fall)!!. Kobla tilbake til ATA-33 og og starta opp, da funka det bra. Lasta ned ATA-66 drivere til hk, men det funka fortsatt ikke. Veit du hva som kan være galt?? Lenke til kommentar
Yassir_6856 Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Har du en egen ATA 66 kontroller på hovedkortet?? I så fall må du installere OS + driver før du kan bytte til denne kontrolleren... Lenke til kommentar
bergatlas Skrevet 12. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2001 Har prøvd det..men det funker ikke,. Jeg har installert ATA-66 driver, men jeg har ikke "flasha" (eller hva det heter) hovedkortet. MÅ jeg gjøre det? Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Du har ikke tilfeldigvis Abit BE6? If so kan jeg fortelle deg at det IKKE fins drivere for den "ekstra" (HPT366) ATA66-controlern til Windows XP...det går ann å få det til å funke men da med myyye møye og slit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå