SideburnsKongen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Morn.. SKal ha ny matte. har hatt q.pad ei stund er sånn passe fornøyd med den, men har lyst å prøve noe nytt liksom.. Så de jeg ser på er Q-Pad ct Og Steelpad QcK Vil gjerne høre erfaringer om de, og om noen har sammenlignet de.. Ikke si "Velg steel fordi den er billigere" og sånt, prisen driter jeg i, vil bare vite hvem som er best av de to.. På forhånd takk for svar.. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Vil Qpaden er best av de to og når du driter i prisen så bør du ta den. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Takk for svar.. Lurer på om det blir den, men hadde lyst å prøve noe nytt, men q-pad`en er sikker, den veit jeg er god.. Noen flere som har noen meninger? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hvis du driter i prisen så kjøper du begge 2 Har selv gode erfaringer med Q-pad akkurat som du har, men som du sier er det kjekt med noe nytt av og til.. Steel pad går jo for å være knall gode matter, så hvorfor skulle ikke denne være det? Har selv bestilt meg en Steel 5l, som jeg har hørt veldig mye bra om! Hva med den?? Siden du har gode erfaringer med Q-pad så kan du vel trygt kjøpe Den nye Q-pad matta? er bare å ta et valg.. når det gjelder musematter er det veldig mye smak og behag.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Her er den ja.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313734 Ossen er den da? Plast matte med tøy overdel liksom? Eller? Tenkt litt på den, (Blir kanskje å herme da men mats? ) Lenke til kommentar
wotw Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 steel pad er BEST har selv 5l, og er knall fornøyd Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Har Qpad CT og G5. Ganske så stilig. For meg så synes eg presisjonen er bedre på CT enn på Steelpad sin S&S og 4D. Gliden er mykje likt som på stealpad sine, merker iallefall ikkje forskjell. Ein liten ulempe er at den kan bli litt slitt i kanten. Lenke til kommentar
Midtbo Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Vanlig Qpad large tøy sier nå jeg:P beste matta hvis du har glids Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Blei QcK.. Bestilte den dyreste QcK`en, fant etterpå ut at det var en veldig stor verson.. Endret 12. september 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå