*Tronaldo* Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Er det noe galt med siden til Netshop? Får bare opp påloggingsboks når jeg skal gå inn på den... når jeg trykker cancel så får jeg en feilmelding som starter med "Server Error in '/' Application." Noen som vet noe? *Tronaldo* Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Siden er noe treg men fungere ok her nå. Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Rart ass... Kommer ikke inn hverken hjemmefra eller på jobb. Fortsatt bare standard windows påloggingsboks. *Tronaldo* Lenke til kommentar
Netshop Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Rart ass... Kommer ikke inn hverken hjemmefra eller på jobb. Fortsatt bare standard windows påloggingsboks. *Tronaldo* 6823679[/snapback] Hei ! Vi har litt småproblemer etter oppgradering av weben (som løses fortløpende). Tror du kan løse den der ved å taste inn netshop.no på nytt, det ser ut til at det problemet der inntreffer om man bruke en "gammel" link enten inn på produktet eller inn på selve weben. Beklager problemene ! Mvh Svenn Aage, Netshop Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Akkurat ja! Funker brillefint etter å ha skrevet inn netshop.no Som du foreslo brukte jeg en gammel snarvei. *Tronaldo* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå