Liddell Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Asmund: Kan du få byttet den inn pga det? Lenke til kommentar
asmund93 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 no ideas men har ombestemt meg.... tar for lang tid. men hvis den ordentlig crasher skal jeg ta kontakt med leverandøren eller xd som jeg kjøpte den av. Lenke til kommentar
ShortCut-92 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg skjønte nesten ingenting men du jeg har en hp pavilion dv5 1090eo vista amd turon x2 ultra og ati radeon graphics men vifta snurrer 24/7 og i tilleg så er pc'en veldig sen! jeg hadde et av de dårligte acer låne pc den var jo dobbel så raske pluss bedre i spill hva kan jeg gjør med det jeg har 2.1 ghz prossesor eller doouble greier så 4.2 tror eg Lenke til kommentar
Rohdelli Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hei! Er ganske så grønn med pc. Har det problemet at vifta på pcen min, en tre år gammel HP bråker noe sykt, og det hele ender med at pc-en slår seg av. Er det noe mirakelkur uten at dere vet ytterligere spesifikasjoner? på forhånd takk. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Har en acer ferrari som vifta går all the time, ser det er noen programmer i 1. post om viftestyring så kunne jo prøvd dem - men formaterer pc'n nå så får ikke prøvd på en stund.. Det jeg lurer på er om det er en bedre\mer lydløs vifte det går ann å putte i, evt hvilket program det er noe vits i å prøve. Forslag? Lenke til kommentar
bebes Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Dette er noe dritt folkens viftene bråker å varmer mer en ovenen og det er skjør teknologi Synd er det å utsette menneskeheten for et slikt svik!!! Lenke til kommentar
bebes Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Har en acer ferrari som vifta går all the time, ser det er noen programmer i 1. post om viftestyring så kunne jo prøvd dem - men formaterer pc'n nå så får ikke prøvd på en stund.. Det jeg lurer på er om det er en bedre\mer lydløs vifte det går ann å putte i, evt hvilket program det er noe vits i å prøve. Forslag? det er fordi du trenger turbogear.exe for å velge hastighet og lydnivå på viften!! men Acer er et dårlig merke og Asus er et bra merke selvsagt!!! Lenke til kommentar
Stig'n Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hva med Multicom Kunshan M860 - Noen som vet om viftestyring til de ? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ingen manuell viftestyring til M860(E)TU. Lenke til kommentar
LegendaryGoat Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Hei! Jeg har en ca. 1 og eit halvt år gammal bærbar Acer Aspire 6920 data. Når jeg spiller på den så begynner det ofte å lagge.. (hakke) Dette er hva som skjer: -Jeg sitter meg ned for å spille, feks. Counter Strike -Går med det første -Etter ca. 10-15 minutter, så brekker den sammen.. (det vil si begynner å lagge) -Da har jeg to muligheter; Enten kan jeg dra ut av laderen, eller så kan jeg restarte spillet, (er litt skipt å restarte hvert 10. minutt ) - Men ihvertfall.. Når jeg drar ut av kontakten til datamaskinen så lagger det litt i 10 sek. (sikkert helt vanlig) så funker den ganske bra.. (i ca halv time, eller til batteriet er tomt).. Men når jeg setter kontakten inn igjen.. så går det 5-10 minutter til det begynner å lagge, og slik fortsetter det.. - Jeg har også prøvd å spillt uten batterier, men det samme skjer da og.. (Mister bare muligheten til å dra inn/ut av kontakten).. Min mening med saken er at jeg har spillt alt for mye med batteri.. men kan det ha noe å gjøre med dataen når de ikke er i også? eller kanskje er det ladaren det er noe feil med ? eller er det dataen ? ? Jeg har tatt systemopprettin og alt, men ingenting funker .. Skjer bare på nytt att etterhvert... Noen som kan hjelpe ? Endret 9. april 2010 av LegendaryGoat Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Laptopen blir altfor varm så den klokker ned skjermkortet for å unngå skade. Når du plugger ut laderen, klokkes også skjermkortet ned for å spare strøm, men i dette tilfellet ikke like mye som jeg beskrev over (kan det se ut som), så laptopen oppnår ikke samme temperaturer som når skjermkortet kjører for full pupp (med laderen i) og du kan spille laggfritt til den dør. Med andre ord, skru av laptopen, ta ut batteriet og åpn den og rensk kjøleribba og vifta for støv. Vil tro dette hjelper Lenke til kommentar
weebl Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 noen her som vet hvordan garanti/reklamasjonsreglene for batterier er? har en acer timeline som har mista 10% av batterilivet sitt på like mange måneder, har jo likevel latterlig bra batteriliv men er det normalt at et batteri taper seg såpass? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 10% på 10 måneder? Det høres bra ut*, kan ikke forestille meg at dette kan bli en garantisak. Du finner sikkert garantitiden på batteriet hos produsenten, den varierer mellom produsenter. * http://en.wikipedia.org/wiki/Lithium-ion_battery#Shelf_life Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 har en acer timeline som har mista 10% av batterilivet sitt på like mange måneder, har jo likevel latterlig bra batteriliv men er det normalt at et batteri taper seg såpass? Nei. Det er mer normalt at de taper seg mer. Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Hei har ein compaq pc eg kjøpte for 6 eller 7k for 1 års tid sia, men viffta slår seg ikke på, så pcen kommer oppi 98 grader så slår den seg av. nytt idag: pirket i viffta med ein liten streng eg fekk imellom luftekanalene og så begynte den og gå igjen:p så vet ikke va som feilet den. Endret 18. september 2010 av Kurt-Inge Lenke til kommentar
hp85 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Dette er kanskje litt off topic i forhold til hva dere diskuterer, men hva er "for varmt" for et grafikkort? Mitt blir fort oppunder 100 grader, er dette helsefarlig (for kortet)? Har en modell som er kjent for å være varm, Dell XPS M1530 Endret 1. oktober 2010 av hp85 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå