AmDguru Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Godagen Godtfolk Har et lite problem på min nybygde pc, feks jeg spiller Fm06 og ønsker å ta en titt i windows mens fm jobber. Trykker alt+ tab og skal normalt sett komme inn i os. (alle minde tidligere pc'r har klart det) men ikke nå, det kommer opp sort skjerm og musepekeren kommer fram, men ingen bilde. Musikken fortsetter å spille som før, nytter ikke å trykke alt+tab igjen, ingen ting som skjer. Dette gjelder flere spill, det kan også skjer når jeg avslutter spill som kjører en annen oppløstning enn windows Jeg regner det har noe med driver/kort å gjøre. Har forsøkt å bytte driver til ingen hell. Noen med ideer? Msi k9n amd 64 4200+ pov 7600GT 2 gig geil ram win xp pro Endret 7. september 2006 av AmDguru Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Har akkurat samme problem... Spill som enn kjører i full screen modus og skal ALT+TAB over til et annet vindu så blir skjerm sort. Har heller ikke hatt dette problemet på mine tidligere PC-er... Dette problemet fikk jeg når jeg kjøpte en helt ny ferdig mekka PC med LCD skjerm. Har kun hatt CRT skjermer tidligere... kan det ha noe med LCD skjerm å gjøre? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 hvis du skal alt tabbe ut av et spill, saa boer du ha et annet vindu og alt tabbe til, ellers faar jeg ca samme feil.. Alt+tab er jo aa skifte mellom aktive programmer, og hvis du ikke har noen andre aktive programmer saa... Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg for min del har hvert fall hatt andre vinduer som det går ann å "tabbe" til når jeg har prøvd... Så problemet er fortsatt der. Lenke til kommentar
AmDguru Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Fant ut hva det var, er en feil på nvidia driverene. spesielt hvis man kjører flashbaserte programmer i bakrunnen, løsningen er å trykke win+L og logge inn på nytt:) så kommer alt opp igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå