ShredLord Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 CVG "From Software's Xbox 360-exclusive RPG not so exclusive, if reports are to be believed" Ser ut som et interessant rollespill. Forhåpentligvis vil noen av problemene (områdene sent i spillet var lite detaljert ifølge gamespot.) bli ordnet til Ps3-versjonen Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Ser temmelig middelmådig ut spør du meg, og det har vel fått relativt lunken mottakelse blant kritikerne også. Pluss at lyden av stemmen til han ene litt "feminine" figuren i spillet fremdeles sitter brent fast i hodet mitt Men, sikkert fint for de som måtte bry seg Edit: Etter å ha lest linken kan jeg jo bare si at dette kun er et rykte foreløpig. Og i tillegg stårdet at dersom det er sant, så blir det en direkte port - så neppe npe fiksing på detaljnivået i senere leveler. Endret 7. september 2006 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Dette er jo turbasert og det fikser ikke jeg. I tillegg har det jeg har sett av spillet vært kjedelig. På den annen side elsker jo japanere slik tin så det kunne vel solgt en 360 eller to i Japan. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Europeerne og amerikanerne har nå en viss sans for slikt også ser en på salgstallene til Final Fantasy her/der borte! Ser ut som et greit rollespill å bruke tida på frem til FF XIII spør du meg Endret 7. september 2006 av ShredLord Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Haha, bombe. Er tross alt Ubisoft vi snakker om her. Assassins Creed... Rayman Raving Rabbids... Og nå Enchanted Arms... Jaja, multiplattform er vel der pengene ligger, ikke noe å gjøre med det. Har/skal ha alle plattformene alikevel, slik at man slipper å være foruten noen gode spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå