Misoxeny Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 På BitTorrent har jeg to filer og begge har 0-3 kb/s og tar to uker å fullføre! Hvorfor går det så treigt? Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Du må åpne noen porter i routeren feks 6112-6118 tror jeg. Om du ikke er særlig datakyndig kan det bli vanskelig, men jeg har ikke åpne porter og laster ned i 600kbs fra diverse sider... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Filene du prøver å laste ned har for få seeders. Siden du sier to filer, regner jeg med at du har lastet ned med raskere fart før. Lenke til kommentar
vinduspusser Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 du kan gå på Portforward Der kan du finne en guide for å åpne port igjennom ruteren din...lykke til Lenke til kommentar
SRT-10 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Du må åpne noen porter i routeren feks 6112-6118 tror jeg. Om du ikke er særlig datakyndig kan det bli vanskelig, men jeg har ikke åpne porter og laster ned i 600kbs fra diverse sider... 6819812[/snapback] Hvordan får du til å laste ned så fort? Jeg har det samme problemet... Men fra hvilke Torrent sider laster du ned fra? Takker for svar Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) *feilpost* 12 Endret 11. september 2006 av Zevs. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Er omtrent opp i 1 mbps heile tida når eg laster ned filer frå noken torrentsider Kan ikkje seie kva slag sider (e brudd i Retningslinjer Retningslinjer #8). Fart kjem heilt ann på 1: Kor mange seeder og Leech der er på torrent fila 2: Kva slags internett linje du har 3: Om du har opna opp alle portane i programet du bruker (Brunmur, ruter osv) Endret 11. september 2006 av Neddo Lenke til kommentar
SRT-10 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Ja, det er akkurat det, det med portene, jeg vet ikke hvordan man gjør det, kan noen gi meg en liten guide på hvordan jeg gjør det? Gjennom Azareus... Takk Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Du kan ikke åpne porter gjennom Azureus, du må åpne de i routeren din. Hvordan du går frem for å gjøre det kommer an på hva slags router du har. Som vinduspusser sa bør du finne routeren din på portforward.com og følge veiledningen for å åpne porter. Lenke til kommentar
ZoneBlade Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Poster hær jeg for å slippe å lage enda en slik post... Jeg sitter i sverige med en 100MB linje, jeg har ingen router men plugger bare kabelen rrett inn i veggen... Hvordan kan jeg få opp hastigheten i azureus eller bitcomet? den ligger å sover på max 15kb... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Gjør det samme som ZoneB sa.. Torrenten her flytter seg ikke i det hele tatt.. Bruker ikke router, har ikke vært sånn før.. Har vært slik helt etter at MSN slutta å funke.. Men det kan også ha noe med at jeg byttet brannmur å gjøre.. Slikt er et vanlig syn for meg (finnes ikke noe mer irriterende enn når de står sånn i et par måneder..) Torrentene er forresten fulle av seedere og slikt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå