limewire Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg hadde for en stund siden en 1,7GHz Centrino M, den første Centrinoen på en PSData 1557. Nå har jeg gått til anskaffelse av en Dell M1210 med en 2 x 2GHz Core 2 Duo-CPU. Hvilken ytelsesforskjell vil jeg oppleve? Hva er forskjellen på dagens CPU'er og Centrioene som var for 2-3 år siden. Mvh L. Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Heh, da vil du nok merke en meget stor ytelsesforskjell, og ikke minst respons på datamaskinen. Gled deg Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) du vil trolig også merke mer varmeutvikling og viftestøy, avhenger selvsagt fra maskin til maskin Endret 8. september 2006 av mandela Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Du vil merke ca 30% ytelsesforbedring per Mhz i forhold til din gamle Pentium M. Dvs at EN 2ghz kjerne vil yte mye bedre enn din gamle 1.7Ghz... attpåtil har du TO kjerner... tenk selv Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Forskjell vil du nok merke, hvor mye er avhengig av hva du bruker pcen til. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå