redstuff Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Heisann - jeg har hatt problemer med reboots siden jeg gikk til innkjøp av maskinen min. Jeg bruker en zalman reserator som kjøling, så det er ikke problemet. Eneste jeg ikke har byttet er strømforsyningen, men den er en Hiper 580 w og skulle jo dekket et system med x2 3800, dfi expert 939, 2048 mb ram, 5 disker, dvd rom, 7800 gtx, creative x-fi Fatality. Jeg har levert inn pcen tidligere, og da byttet de prosessoren.. Hjalp en liten stund, men samme problemet gjenstår. Får ingen stop-error, altså er dette sannsynligvis hardware feil. Eneste som jeg ikke har byttet er harddisk og psu. Noen ideer hadde jeg satt pris på. Endret 7. september 2006 av redstuff Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hei! Har du forsøkt ny BIOS? Du kan forsøke diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD. For eksempel sjekk harddisk, cpu og minne. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
redstuff Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Heisann, ja har prøvd diverse bioser, ingen forskjell desverre. SKal teste den cden over natten Takk for svar efikkan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå