Gå til innhold

Level 19 Twink Tråd med liten, utdatert guide

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har posta dette før en gang så tenkte jeg kanskje kunne hjelpe. Har selv en 29 rogue twink med en blanding av HP og DMG gear. Har ikke satt meg helt inn i Jewelcrafting, men helt sikkert noe der som er nyttig, men gidder ikke det nå.

Her har du en liste over en del bra 29 twink gear:

- Head: En eller annen grønn req lvl 29 ting "of the Monkey"(Hvis du er gnome, er Gnomish Rocket Helmet drit nice, bruker den selv, eier i WSG spesielt.) +100 HP/+8 AGI Libram

-Neck:WSG necken/River Pride Choker

-Shoulder: Forest Tracker Epaulets(DMG)/Watchman Paudronss(HP)

-Cloak: Tigerstrike Mantle. +3 agi/+1% dodge enchant

-Chest: Raptor Hunter Tunic(STV Chain Q) +100 HP enchant

-Wrists: Barbaric Bracers/Emissary Cuffs of the Monkey(ekstemt vansklig å få tak i. De er BoP fra en rare spawn boss i GR, har ca 7% drop chance fra han, og i tillegg skal de være "of the monkey", så....) +9 Stamina enchant

-Gloves: Wolfclaw Gloves(RFK BoE drop, vansklig å få tak)/Brawler Gloves/Toughened leather Gloves. +15 agi enchant

-Waist: AB beltet/et eller annet grønt belte of the monkey

-Legs: Triprunner Dungarees(GR quest) +100 HP/+8 agi Libram

-Feet: AB boots med +7 stamina enchant/Harbinger Boots med Minor Running Speed enchant.

-Rings: WSG ringene, lvl 18 req og lvl 28 req. Ellers finnes det noen andre blå ringer, Seal of Wrynn er nice også.

-Trinkets: Masse forskjellige engineering saker, Insignia of the Alliance/Horde er needed.

-Melee weapons: The Butcher(Main hand sword), Zealot BladeIOne-Hand sword), Sentinels Blade(WSG dagger), Protectors Sword(WSG sword) osv....Crusader/Lifesteal/+15 AGI MH / +15 agi OH

-Ranged weapon: Master Hunter's Rifle(STV chain Q)med den kan du også få +7 dmg scope/Nightstalker Bow

EDIT: Jo, hvis du virkelig satser på å twinke bra bør du skaffe deg "Arena Grand Master" trinketen. Har ikke denne selv, men har hørt den er helt syk. Blir som et ekstra liv.

Endret av Burg
Lenke til kommentar
den daggern er et helvete å farme har jeg hørt:P

7820932[/snapback]

Nei...

fikk 2 på 3 run, kanskje flaks da :)

7821551[/snapback]

Jeg fikk 0 på 113, da dinga jeg. -.-

Her er min 19 twink i hvert fall, omtrent så bra som mulig. :)

Bleika

Endret av simen2k
Lenke til kommentar
den daggern er et helvete å farme har jeg hørt:P

7820932[/snapback]

Nei...

7821551[/snapback]

Jeg fikk 0 på 113, da dinga jeg. -.-

Her er min 19 twink i hvert fall, omtrent så bra som mulig. :)

Bleika

7828236[/snapback]

+5 weapon damage på main hand ja, mye single target dps for twinks eller?

Lenke til kommentar
Skulle gjerne hatt en lv 29 Paladin Twink guide :p Noen som har en? :)

7769621[/snapback]

Jeg spilte i WSG jevnt over når jeg levla Paladinen min, spesielt ved 28/38 forå skaffe diverse WSG rewards.

Selv spilte jeg ofte mot twinker, men lå i nesten hver eneste WSG på toppen av lista i kills og damage, gjerne med 5-10 kills ledelse over nestemann på lista.

Var ikke twinka i det hele tatt, men hadde dugelig gear for mitt level.

Det var rett og slett VILT hvordan Paladinen min herja i WSG, og har aldri hatt det så gøy før... synd jeg må levle videre. :)

For level 29 kan jeg ikke anbefale så mye gear da jeg stort sett levla fortest mulig, men av våpen er Corpsemaker (level 29 blue bop fra RFK) en virkelig killer.

Kjør på med Seal of Command (spec retribution fullt ut) og se noen helt ville crits rulle inn.

Ofte one- eller twoshotta jeg de jeg slåss mot, og i den beste fighten jeg hadde var det meg alene i alliance flagroom i mot 4 andre alliance.

Jeg vant. :)

Sjekk ut thottbot etter bra blå ting, gå etter strength og stamina så mye du kan, og få deg Corpsemaker uansett hva.

Retribution er et must dersom du skal bli en effektiv drapsmaskin, og Seal of Command er din beste venn når du bruker store, tunge våpen.

Lenke til kommentar
Skulle gjerne hatt en lv 29 Paladin Twink guide :p Noen som har en? :)

7769621[/snapback]

Jeg spilte i WSG jevnt over når jeg levla Paladinen min, spesielt ved 28/38 forå skaffe diverse WSG rewards.

Selv spilte jeg ofte mot twinker, men lå i nesten hver eneste WSG på toppen av lista i kills og damage, gjerne med 5-10 kills ledelse over nestemann på lista.

Var ikke twinka i det hele tatt, men hadde dugelig gear for mitt level.

Det var rett og slett VILT hvordan Paladinen min herja i WSG, og har aldri hatt det så gøy før... synd jeg må levle videre. :)

For level 29 kan jeg ikke anbefale så mye gear da jeg stort sett levla fortest mulig, men av våpen er Corpsemaker (level 29 blue bop fra RFK) en virkelig killer.

Kjør på med Seal of Command (spec retribution fullt ut) og se noen helt ville crits rulle inn.

Ofte one- eller twoshotta jeg de jeg slåss mot, og i den beste fighten jeg hadde var det meg alene i alliance flagroom i mot 4 andre alliance.

Jeg vant. :)

Sjekk ut thottbot etter bra blå ting, gå etter strength og stamina så mye du kan, og få deg Corpsemaker uansett hva.

Retribution er et must dersom du skal bli en effektiv drapsmaskin, og Seal of Command er din beste venn når du bruker store, tunge våpen.

7830466[/snapback]

Paladin kan stort sett gå for warrior gear, men med diverse intellect-stats her og der. :)

Lenke til kommentar
Paladin kan stort sett gå for warrior gear, men med diverse intellect-stats her og der. :)

7830488[/snapback]

Klarte meg faktisk overraskende godt uten, hadde base stats i intellect hele tiden og gimpa strength og stamina stats i steden.

Ser ikke bort i fra at ekstra intellect kunne hjelpe, men dersom man kjører på med en blessing of wisdom dersom man begynner å komme under 50% mana så kunne jeg holde det gående lenge.

Til nød fantes det jo også en manapotion å drikke, men det var sjeldent.

Det morsomme er jo også at altfor mange ikke ser på en Paladin som noen trussel, og at man således får herje fritt en stund inntil folk ser at det faktisk er DU som er den største trusselen. :p

Vurderer iallefall å lage en permanent level 29 paladin twink når jeg er ferdig med min vanlige. :)

Noen som vet hvorvidt det lønner seg å twinke lenger?

Ryktene vil jo ha det til at man får experience av BG's nå, og da blir det kanskje litt dumt å investere for mye tid og penger i det..

Lenke til kommentar
Noen som vet hvorvidt det lønner seg å twinke lenger?

Ryktene vil jo ha det til at man får experience av BG's nå, og da blir det kanskje litt dumt å investere for mye tid og penger i det..

7830716[/snapback]

Nå, det har vel strengt tatt aldri lønnet seg å twinke, men moro er det. :)

XP av BG er bare tull. :D

Takker for hjelpen :)http://ctprofiles.net/5020775 funker dette?

7830901[/snapback]

Ser veldig bra ut det :D Anbefaler "Sparkleshell Mantle" på skuldrene bare, så er den komplett. :)

Endret av simen2k
Lenke til kommentar

7821551[/snapback]

kanskje? les om droprate du.. 5,4%.

*Er for lenge siden Deadbeat gikk på ungdomsskolen, han har visst glemt sannsynlighets regningen sin!* *snip snip* ^^'

jeg må bare si at om du fikk 2 på 3 runs så har du vært heldig, type "olje-i-kontinentalsokkelen-og-overdimensjonerte-sjøgrenser"-heldig :)

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Har hørt du får xp på PVE servere

7832436[/snapback]

:!: På PVP-servere får man exp. når man dreper motsatt faksjon utenfor BG.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...