Gå til innhold

Level 19 Twink Tråd med liten, utdatert guide


Anbefalte innlegg

Tja, synes jeg treffer ganske greit jeg da når de popper evasion, men nå er jo smite's mighty hammer ganske treig da.

 

Noe av det morsomte jeg vet er å fyre disarm på en dum fjottrogue, for så å skifte stance og wtfsmacke dem litt. Er litt "treigt" som warrior twink, men når jeg først har masse rage switcher jeg over til 1h-sverdet mitt og ragedumper litt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare unnskylde at jeg ikke har oppdatert/vært aktiv i tråden. Har hatt mye og gjøre, og sluttet med WoW så det har ikke vært det første jeg tenkte på;p Om noen andre vil "stjele" innholdet og lage en ny tråd og oppdatere/redigere innholdet så er det ikke meg imot.

Lenke til kommentar
Må man da ha 300 i engi, eller bare ha skillen?

 

Herb/Alch 4 life :p

7348693[/snapback]

 

tror du bare må ha skillen men får sikkerhet kan du jo lvl den opp 150-200?

7348699[/snapback]

Vel, du kan skille til maks 150 i engineering som lvl 19. Men jeg hadde heller bare latt noen andre lage Minor Recombobulator til meg, og fått den på en lvl 60. Men faktisk er ikke Minor Recombobulator så nyttig, jeg hadde heller plukket opp den ANDRE oppskriften man kan få i Gnomeragan; Discombobulator Ray - den er imba til PvP uansett level (men er ikke en trinket).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
HUNTER: Mange velger Hunter når de skal twinke. De har ett godt utvalg av gear, og kan gjøre vill damage. Auto-shot som hitter bortimot 100 på level 19 skal man ikke undervurdere. Som hunter går du selvfølgelig for Agility, Agiloty, mer Agility og kanskje en del stamina. Du vil ha så høy crit chance og ranged AP som mulig + du vil ha muligheten til å overleve. Når det gjelder Libram enchants på legs og head har du to muligheter; 8 Agi eller 100 HP. Det kommer litt ann på deg selv. Vil du overleve lenger eller ha mer critchance/AP. Selv gikk jeg for HP, siden jeg ikke får gjordt stort om jeg er død:p

Vi har også ett "stort" spørsmål her. GUN eller BOW. Det finns ett godt alternativ av hver. Som gun er Lil Timmy's Peashooter helt klart det beste valget, mens når det gjelder Bows er Venomstrike den beste. Den har en veldig fin procc som går av ofte + den kan procce mens du hopper, Multi shotter, Arcane shotter osv.

6819543[/snapback]

Det er her mange desverre tar feil. Det er faktisk denne (grønne) buen som er den beste huntertwinke-buen.

post-60103-1165708043_thumb.png

Endret av Larzemannen
Lenke til kommentar
HUNTER: Mange velger Hunter når de skal twinke. De har ett godt utvalg av gear, og kan gjøre vill damage. Auto-shot som hitter bortimot 100 på level 19 skal man ikke undervurdere. Som hunter går du selvfølgelig for Agility, Agiloty, mer Agility og kanskje en del stamina. Du vil ha så høy crit chance og ranged AP som mulig + du vil ha muligheten til å overleve. Når det gjelder Libram enchants på legs og head har du to muligheter; 8 Agi eller 100 HP. Det kommer litt ann på deg selv. Vil du overleve lenger eller ha mer critchance/AP. Selv gikk jeg for HP, siden jeg ikke får gjordt stort om jeg er død:p

Vi har også ett "stort" spørsmål her. GUN eller BOW. Det finns ett godt alternativ av hver. Som gun er Lil Timmy's Peashooter helt klart det beste valget, mens når det gjelder Bows er Venomstrike den beste. Den har en veldig fin procc som går av ofte + den kan procce mens du hopper, Multi shotter, Arcane shotter osv.

6819543[/snapback]

Det er her mange desverre tar feil. Det er faktisk denne (grønne) buen som er den beste huntertwinke-buen.

7465570[/snapback]

 

Du snakker om?

Lenke til kommentar
HUNTER: Mange velger Hunter når de skal twinke. De har ett godt utvalg av gear, og kan gjøre vill damage. Auto-shot som hitter bortimot 100 på level 19 skal man ikke undervurdere. Som hunter går du selvfølgelig for Agility, Agiloty, mer Agility og kanskje en del stamina. Du vil ha så høy crit chance og ranged AP som mulig + du vil ha muligheten til å overleve. Når det gjelder Libram enchants på legs og head har du to muligheter; 8 Agi eller 100 HP. Det kommer litt ann på deg selv. Vil du overleve lenger eller ha mer critchance/AP. Selv gikk jeg for HP, siden jeg ikke får gjordt stort om jeg er død:p

Vi har også ett "stort" spørsmål her. GUN eller BOW. Det finns ett godt alternativ av hver. Som gun er Lil Timmy's Peashooter helt klart det beste valget, mens når det gjelder Bows er Venomstrike den beste. Den har en veldig fin procc som går av ofte + den kan procce mens du hopper, Multi shotter, Arcane shotter osv.

6819543[/snapback]

Det er her mange desverre tar feil. Det er faktisk denne (grønne) buen som er den beste huntertwinke-buen.

7465570[/snapback]

 

Du vet at DPS på alle ranged-våpen ble forandret i 2.01 ja? :)

Lenke til kommentar

får legge ut shamanen min når den er ferdigtwinka ^^

 

den har disse bootsa som kanskje ikke er nevnt over i tråden

http://www.thottbot.com/?i=6535

 

lvl 19 ja

 

ellers er det gloves of the fang, razors edge (skal byttes ut) , kresh's back (skal byttes ut), leggings og the fang, 100 eng briller skal få 150, blackened defias chest, lizardscale cloak, legionnaire ring, seal og sylvanas, scouts medallion, det var vel det... skal legge ut når den er absolutt ferdigtwinka :p

 

Edit: deviate scale belt, guild tabard...?

Endret av storken
Lenke til kommentar

jeg ville sagt at det er ganske dumt, du merker frt at du ikke klarer å holde folk på avstand hele tiden. det gjelder å være gjevnt overlegen. på min lvl 19 twink kan jeg holde meg selv i live med 4 stk som står og slår på meg mens jeg skyter på de 3 som er ranged rekkevidde, mye takket være arena trinketen fra STV som effektivt dobler livet mitt i 20 sec med sine rundt 1000hp skjold :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Men dette er jo egentlig bare dumt da, en lvl 49 går inn i bg med 30 xp til ding ca, dinger inni bgen og får da et stort overtak på de andre (tenker nå på f.eks warlock som da får felguard da.)

7648915[/snapback]

 

ja, det blir litt av et problem. det går nå også ffs. bare at man må signe-->dinge. ikke singe-enter-ding....

 

tror ikke det blir et stort problem nei,. og overtaket er bare for 1 wsg/ab.

Endret av Be__bad
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Har en lvl29 twink priest. i bg så er jeg alltid blant top 3. og den eier alt.

det meste av utstyret er BOP i dungeons som jeg fikk en lvl 60 til å hjelpe med. har vel brukt til sammen 200g på den tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...