Gå til innhold

Level 19 Twink Tråd med liten, utdatert guide


Anbefalte innlegg

BadBeer: Sikker på det? Det jeg har hørt er at det kommer enkelte nye enchants som er for lvl 35+ (items eller chars, husker ikke). Har ikke hørt noe om at de gamle endres...

7264454[/snapback]

 

 

Hørtes jo bare dumt ut om enchantsa forsvinner? o.Ô hvis jeg har forstått riktig. Da vil en deeel twinks bli møkksinte på blizzard!

7266306[/snapback]

Det hadde blitt drit fett :w00t: Hadde blitt større miljø for de som har lvl 39 twinks også :thumbup:

7266378[/snapback]

 

Litt sant d da :dribble: men da kommer nok noen til aa whine om det ogsaa :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, da er snart troll-twink-rougen min klar, er lvl 18 og skal vel banke opp Arugal og få seal of Sylvanas hvert øyeblikk.

Har 1 cuel barb + chesten fra Dreadmines, leggings of the fang, bristlebark gloves & bracers, engineer goggles (med +8 agi libram :D ), feet of the lynx, lizard-cloaken fra WC, deviate scale belt, Lil Timmy's pea-shooter og en assassin's blade.

 

Det jeg lurer litt på er enchants på chest +4 stats eller 100hp? På Cruel barb (som jeg tenker bruke i main hand) tenker jeg ta Fiery Weapon, men hva er best på assassin's blade, +15 agi eller nok en Fiery (eller annen proc-enchant). 15 agi gir jo 2% crit og +15 attackpower. Fiery proccer ofte og er moro :D

Lenke til kommentar
Ja, da er snart troll-twink-rougen min klar, er lvl 18 og skal vel banke opp Arugal og få seal of Sylvanas hvert øyeblikk.

Har 1 cuel barb + chesten fra Dreadmines, leggings of the fang, bristlebark gloves & bracers, engineer goggles (med +8 agi libram :D ), feet of the lynx, lizard-cloaken fra WC, deviate scale belt, Lil Timmy's pea-shooter og en assassin's blade.

 

Det jeg lurer litt på er enchants på chest +4 stats eller 100hp? På Cruel barb (som jeg tenker bruke i main hand) tenker jeg ta Fiery Weapon, men hva er best på assassin's blade, +15 agi eller nok en Fiery (eller annen proc-enchant). 15 agi gir jo 2% crit og +15 attackpower. Fiery proccer ofte og er moro :D

7343961[/snapback]

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg skifta +8agi på head til 100hp, enchant på chest ville jeg hatt 100hp, og dual-Lifestealing på våpenene dine.

Lenke til kommentar

4 sta shoulders. Har du dem?

 

For all del ikke skift ut libram på hodet, men ta 100 hp på pants med mindre du går for über agi. Du kan jo vurdere å bytte ut cloaken med sentry for mer sta (legg på 3 agi om du ikke har allerede). Sentry cloak dukker kanskje ikke så ofte opp på AH på din server? Ellers er jo Shadowfang i MH m Barb i OH en klassiker...

 

På lang sikt kan du kanskje få deg lucky fishing hat m 100 hp libram. Gratis hatt med 150 helse... litt stress å skaffe bare :)

Lenke til kommentar
Ja, da er snart troll-twink-rougen min klar, er lvl 18 og skal vel banke opp Arugal og få seal of Sylvanas hvert øyeblikk.

Har 1 cuel barb + chesten fra Dreadmines, leggings of the fang, bristlebark gloves & bracers, engineer goggles (med +8 agi libram :D ), feet of the lynx, lizard-cloaken fra WC, deviate scale belt, Lil Timmy's pea-shooter og en assassin's blade.

 

Det jeg lurer litt på er enchants på chest +4 stats eller 100hp? På Cruel barb (som jeg tenker bruke i main hand) tenker jeg ta Fiery Weapon, men hva er best på assassin's blade, +15 agi eller nok en Fiery (eller annen proc-enchant). 15 agi gir jo 2% crit og +15 attackpower. Fiery proccer ofte og er moro :D

7343961[/snapback]

 

15 agi på main og off hand du kommer til og eie hardt da vis du får nok agi kan du få 100% dodge med rogue skillen *glemte navnet*

Lenke til kommentar

Evasion. Det er enkelte rogues som har type 55% base dodge og evasion er +50%. På lvl 19 kan man rettferdiggjøre å velge agi over sta på utstyr, og som det er foreslått: Med dobbel 15 agi på våpnene kommer du et godt stykke både når det gjelder crit, AP og dodge.

 

Jeg så en eller annen filmsnutt av en fyr som demonstrerte 100% dodge mot en lvl 60. Det varer jo ikke evig, men du er immun mot melee i 15 sec og det er jo kjekt.

Lenke til kommentar
Evasion. Det er enkelte rogues som har type 55% base dodge og evasion er +50%. På lvl 19 kan man rettferdiggjøre å velge agi over sta på utstyr, og som det er foreslått: Med dobbel 15 agi på våpnene kommer du et godt stykke både når det gjelder crit, AP og dodge.

 

Jeg så en eller annen filmsnutt av en fyr som demonstrerte 100% dodge mot en lvl 60. Det varer jo ikke evig, men du er immun mot melee i 15 sec og det er jo kjekt.

7348458[/snapback]

med mindre det er noen warriors du sloss mot ^^ overpower all the time :p

Lenke til kommentar
ok, småsjuk og trøtt orka jeg ikke å søke/lete etter svar. så spør her; Minor Recombulator Something som man kan få i Gnomeregan, må  man være en engeneer for å plukke opp denne scematics'en? Jeg prøvde med roguen min som ikke er en engeneer og fant maskinen jeg skal få scematics'en fra, men klarte ikke å "bruke" den.

 

Håper på raskt svar :)

7348534[/snapback]

 

vel seff det er jo sånt med alle recipe som du kan plukke opp... så ja du må være det tipper jeg 99%

Lenke til kommentar
med mindre det er noen warriors du sloss mot ^^ overpower all the time :p

7348462[/snapback]

Overpower er ikke så ille på lvl 19: Ingen Improved Overpower, ingen Deep Wounds og ingen Impale.

7350207[/snapback]

Og du får 2 stk på deg, om de har nok rage. Har du mye HP da er det ikke noe farlig.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Og du får 2 stk på deg, om de har nok rage. Har du mye HP da er det ikke noe farlig.

7350272[/snapback]

Er litt usikker på hva du mente her, men angående HP så har vel de fleste rogue twinks godt over 1000 HP? Jeg hadde en 19 warrior med over 1400 HP ubuffet, men slet mot de beste twink-roguene for det. 50% dodge er en ting, men de gjør jo veldig god skade også...

Lenke til kommentar

Jeg og en annen i guildet tar ofte å duelerer med twinkene våre, jeg vinner i 9 av 10 tilfeller. Han har en warrior twink med rundt 1050hp, og jeg har en rogue med rundt 951hp. Vinner pga. dps, og lifestealing*2. De proccer ofte opp mot 6-7 ganger hver gang, noe som betyr at jeg blir healet for over 200 dmg hver duel, noe som er sjebnesvangert. :)

Endret av Islanbadsj
Lenke til kommentar
Jeg og en annen i guildet tar ofte å duelerer med twinkene våre, jeg vinner i 9 av 10 tilfeller. Han har en warrior twink med rundt 1050hp, og jeg har en rogue med rundt 951hp.

7350577[/snapback]

Ja. Har sagt det før og sier det gjerne igjen: 19 twink-rogues er for gode :) De får så mye igjen for agility på det levelet. Derfor 80% av 19 twinks er rogue.

Lenke til kommentar
Og du får 2 stk på deg, om de har nok rage. Har du mye HP da er det ikke noe farlig.

7350272[/snapback]

Er litt usikker på hva du mente her, men angående HP så har vel de fleste rogue twinks godt over 1000 HP? Jeg hadde en 19 warrior med over 1400 HP ubuffet, men slet mot de beste twink-roguene for det. 50% dodge er en ting, men de gjør jo veldig god skade også...

7350543[/snapback]

Jeg mener at Warrior Overpower ikke skal være farlig for en twink rogue @ 19, ettersom Overpower cooldownen er på 6 sek og evasion varer i 15. Warrior vil kun få inn to Overpower og ikke klare mye skade. Og en Rogue twink har nok +/- 1k HP ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...