Creeping_Death Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Driver å mekker på en 19 hunter twink for tia, og har et lite spørsmål. Har lest litt rundt når det gjelder ranged weapon, og de flest kommer da frem til at Venomstrike er det beste valget. Men min hunter er dwarf, og jeg lurte da på om de +5 gun skill gjorde det verdt og velge Lil Timmy's Peashooter? Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Mekk deg gjerne en huntard twink, men ALLE her burde vite at dere ikke burde bruke penger på bra enchants, for det blir tross alt borte for folk under lvl 35 i Burning Crusade. Dette kan komme allerede i patch 1.13 som også kommer FØR BC. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Tenkte å lage meg en rogue twink, men pga raiding så har jeg ikke ressurser til dette =/ Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 BadBeer: Link or it didn't happen. elsker slike random utsagn. Lenke til kommentar
Hel Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 BadBeer: Sikker på det? Det jeg har hørt er at det kommer enkelte nye enchants som er for lvl 35+ (items eller chars, husker ikke). Har ikke hørt noe om at de gamle endres... Lenke til kommentar
fasthammer Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 BadBeer: Sikker på det? Det jeg har hørt er at det kommer enkelte nye enchants som er for lvl 35+ (items eller chars, husker ikke). Har ikke hørt noe om at de gamle endres... 7264454[/snapback] Hørtes jo bare dumt ut om enchantsa forsvinner? o.Ô hvis jeg har forstått riktig. Da vil en deeel twinks bli møkksinte på blizzard! Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 BadBeer: Sikker på det? Det jeg har hørt er at det kommer enkelte nye enchants som er for lvl 35+ (items eller chars, husker ikke). Har ikke hørt noe om at de gamle endres... 7264454[/snapback] Har sett det her på forumet at noen har linka til det. Uansett tipper jeg de bare fjerne alle som har de enchants som blir req 35 + på folk som er under lvl 35. Mener å huske at blant annet Crusader ble requires lvl 35 +. Skal ikke si noe sikkert, for jeg har bare sett en kilde fra dette forumet, som linka til en annen kilde. Husker ikke hvorvidt denne andre kilden var blizz eller ikke. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 BadBeer: Sikker på det? Det jeg har hørt er at det kommer enkelte nye enchants som er for lvl 35+ (items eller chars, husker ikke). Har ikke hørt noe om at de gamle endres... 7264454[/snapback] Hørtes jo bare dumt ut om enchantsa forsvinner? o.Ô hvis jeg har forstått riktig. Da vil en deeel twinks bli møkksinte på blizzard! 7266306[/snapback] Det hadde blitt drit fett Hadde blitt større miljø for de som har lvl 39 twinks også Lenke til kommentar
Hel Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Endringene i enchants i TBC ser ut til å gjelde kun nye enchants, og de kan stort sett brukes på items over 35, altså brukenes for folk fra lvl 30. Jeg ser ikke noe om endringer av eksisterende enchants. Se for eksempel på thottbot: http://www.thottbot.com/beta?t=Enchanting Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Bryr meg pent lite om endringer etter 1.13 patch når twinken min kan gjøre dette Det er verdt hver eneste gold! Sorry for mange bilder, men twinken ble klar i går og den er gøy Endret 12. november 2006 av bandreas Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Er i gang med å mekke meg lvl 19 twink, i mangel av noe bedre å finne på med wow for tiden. Troll Rouge. Men, er ikke Cruel Barb best å ha i main hand? Det har jo toppskade som er langt høyere enn på Assassin's blade. 20 - 39 kontra 30 - 57. Får se om jeg gidder kaste bort så mye penger på et Assassin's blade, eller om jeg bare grinder meg en Cruel Barb nr 2. Lenke til kommentar
Hel Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Assassin blade - dagger - backstab/ambush Cruel barb - sverd - sinister strike pga AP på barb er den ansett som superduper i OH, men nå funker den altså også fint i MH Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg bruker daggerspec, dvs backstab og ambush Derfor Assassin's Blade i MH og Cruel Barb i offhand 12 attack power er en finfin bonus og dps'n er fin. Koster dessuten for mye med enda en Assassin's Blade Her er resultat Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Endringene i enchants i TBC ser ut til å gjelde kun nye enchants, og de kan stort sett brukes på items over 35, altså brukenes for folk fra lvl 30. Jeg ser ikke noe om endringer av eksisterende enchants. Se for eksempel på thottbot: http://www.thottbot.com/beta?t=Enchanting 7268179[/snapback] Ok da så, jaja, da får hvertfall ikke lvl 19/29 twinkerne de aller beste enchantsa. Lenke til kommentar
Hel Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Ok da så, jaja, da får hvertfall ikke lvl 19/29 twinkerne de aller beste enchantsa. 7276424[/snapback] Sant, men twinkene på 39 derimot.. Enchant Weapon - Mongoose Permanently enchant a Melee Weapon to occasionally increase Agility by 120 and attack speed slightly. Requires a level 35 or higher item. Endret 13. november 2006 av Hel Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Driver å mekker på en 19 hunter twink for tia, og har et lite spørsmål.Har lest litt rundt når det gjelder ranged weapon, og de flest kommer da frem til at Venomstrike er det beste valget. Men min hunter er dwarf, og jeg lurte da på om de +5 gun skill gjorde det verdt og velge Lil Timmy's Peashooter? 7261615[/snapback] Selv har jeg lil timmy's peashooter med min nesten ferdige dorf hunter. jeg se rikke hvordan man får 9.6 dps (pluss en dot som suger ræv i forhold til hva dmg du kan gjøre potensiellt) til å være bedre enn 11.sumthin dps'en til timmy'en.. om noen har noe tall eller forklaring på det hadde jeg blitt happy. slik ser i allefall min hunter ut nuh: http://ctprofiles.net/4503677 ja jeg vet det er en grønn øks. det er en grønn øks med 16AP og 25 agi on top. beste ranged dmg jeg kunne finne. bærer også med meg to blå våpen som jeg ikke er helt sikker på hvilken jeg kommer til bruke i melee, det er den fra smite og den fra taskmaster'en i DM. gleder meg til den er helt ferdig, regner med å ha den klar til helgen ^^ Lenke til kommentar
Falgny Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 for warlock tiwnks e det viktigere med stamina og int en shadow dmg trur ej held på med en warlock twink nå. http://ctprofiles.net/4501654 Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Lite tips til dere som spiller horde og skal twinke rouge (evt hunter eller warrior), om dere tar questen i WC som heter Leaders of the fang, kan dere få et helt brukbart sverd som heter Wingblade. Bra stats, men litt synd at det kun er mainhand. Men det er gratis! Og ikke glem Crescent Staff for castere. Lenke til kommentar
Hel Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Sant nok. Og crescent staff er fin for hunters og warrs og. Få våpen har bedre dps, og 7 sta skal man ikke kimse av Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Jeg skal lage meg en 19 Warrior twink. Jeg spiller horde og lurer på hviklen rase jeg skal velge. Og hvilken våpen burde jeg gå for? http://www.thottbot.com/?i=12599 http://www.thottbot.com/?i=6295 http://www.thottbot.com/?i=11109 Endret 16. november 2006 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå