Gå til innhold

Level 19 Twink Tråd med liten, utdatert guide

Anbefalte innlegg

En siste ting: Hvordan får du +7 på skyteren? ;)

Vist du får tak i "Master Hunter's Rifle" så har den item level 43 og da kan du få ein som er over level 40 til å bruka "sniper scope" i do not trade window på den :)

Og når det gjelder twinkene mine så kan man ikkje få alt man peiker på :-P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vist du får tak i "Master Hunter's Rifle" så har den item level 43 og da kan du få ein som er over level 40 til å bruka "sniper scope" i do not trade window på den :)

7181937[/snapback]

utdyp. prøver du å si at det er en måte å komme rundt lvl sperren med denne riflen? skulle gjerne hatt en +7 på lil timmy peashooteren min..

Lenke til kommentar

7181937[/snapback]

utdyp. prøver du å si at det er en måte å komme rundt lvl sperren med denne riflen? skulle gjerne hatt en +7 på lil timmy peashooteren min..

7181952[/snapback]

Eg ser ikkje heilt kva der er å utdype, "Master Hunter's Rifle" har item level 43, "Sniper scope" er + level 40.

"Lil Timmy's Peashooter" har item level 21 så +3 er vel maks du kan ha på den.

Lenke til kommentar

7181937[/snapback]

Spørsmålet om +7 scope var rettet til Narrondi. Han hadde plassert en slik en på sin "all out damage" lvl 19 hunter. Poenget mitt var at dette ikke er mulig.

Når det gjelder twinkene dine, så kan man ikke få alt man peker på. For å gjenta deg, som gjentok meg... :)

Lenke til kommentar
Har laget meg en Warrior Twink nå og jeg leter litt etter hvilke talents jeg skal velge.. Har dere noen råd? Mange sier at Arms er best i PVP, andre sier at Fury er det.. Noen forslag på hva jeg kan velge? Tusen takk..

7182466[/snapback]

Du sier ikke hvilket level... 19? Jeg ville anbefalt deg å gå videre til 29 eller 39.

På 29 kan du enten gå for imp OP + deep wounds (arms), eller piercing howl (fury).

På 39 begynner du for alvor å få gode alternativer. Men foreløpig vet vi altså ikke hva lvl du går for...

Lenke til kommentar
Det finnes en bedre back og head i alle fall. Og en pure dps hunter hadde tatt agi enchant på bracer, ikke sta som du gjorde. Øksen hadde og sta, ikke agi på seg, så her er du ikke konsekvent om det er en "pure dps" hunter du lager.

Pure dps hunter er kanskje litt feil :p Men det var i allefall et forslag på hvodan jeg skal gå med hunteren min ;) Meningen var å vise en mer agi-based hunter i forhold til OP sitt forslag. :dribble: Så heller kanskje kalle det en Agi-based huntertwink :)

Også agi enchant på bracer er vel egentlig ikke et ordentlig valg i forhold til stam siden max agi+ på bracers er 1 :D

(Også.. gidder du å linke til thott med bedre back og head? :tease: )

7180382[/snapback]

En kompis sa at dette var mulig så jeg gjorde ingen undersøkelser på det, men etter litt thotting fant jeg ut at du hadde rett :blush:

Endret av Narrondi
Lenke til kommentar
Også agi enchant på bracer er vel egentlig ikke et ordentlig valg i forhold til stam siden max agi+ på bracers er 1  :D

(Også.. gidder du å linke til thott med bedre back og head?  :tease:  )

7184232[/snapback]

Jeg blandet bracer med gloves. Beklager. Her er noen forslag til forbedringer. Alt avhenger om du vil ha best mulig PvP utstyr, eller om du går for best agi.

For eksempel er Lucky Fishing Hat (http://www.thottbot.com/?i=51844) langt bedre enn engineering goggles, selv om det dreier seg om stamina og ikke agility.

Et annet tilsvarende eksempel er at Sentry Cloak (http://www.thottbot.com/?i=3471) er langt bedre enn lizard cloak som du har på karakteren nå. -2 agi, +5 sta :)

Om det er ren agility det går i, så må du jo bytte ut seal of sylvanas. Den er topp for PvP, men den har jo null agi mann ;) Samme går for defias chest. 3 agi? Du kan bedre enn som så :D

Melee våpen har jeg allerede nevnt, og bedre trinkets... arena grand master er nevnt og mener det var en til..uten at de gir agi da altså... Men igjen..er det agi det går i så har du en del å bytte ut... Hands: Nimble Leather gloves (http://www.thottbot.com/?i=1410) osv osv. Lykke til!

Lenke til kommentar

Takk for flotte tips :!:

Problemet er nå å få tak i disse random world dropa :hmm: Skal innpå ally-alt'n senere i dag å sjekke om det er noe på ally-ah :innocent: (Det var derfor jeg valgte Lizard Cloak over Sentry Cloak siden den er mye letttere (og billigere) å få tak i :roll: )

Også.. kan noen poste en "guide" på hvordan å få tak i arena grand master trinketen for en level 19 twink? (Har litte kunnskaper om denne itemen :blush: )

Endret av Narrondi
Lenke til kommentar
:dontgetit: twinks er nytteløse når den nye patchen kommer uansett..

Da får man experience i battlegrounds.  :dontgetit:

7188186[/snapback]

Nope.... dette var et rykte som ikke var sant. Blizzard har sagt at de ikke skal add'e til EXP gains i BGs, men de skal derimot gjøre det mer sannsynlig at twinker kommer mot twinker i BGs..

Her er linken:

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...=76247649&sid=1

og her er direkte link til blue svar:

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...geNo=1&sid=1#12

Enjoy :innocent:

Endret av Narrondi
Lenke til kommentar

Denne løsningen har både positive og negative effekter. Det er ikke lett å finne en perfekt løsning, og dette vil nok løse mer problemer enn det skaper, men

- dette vil skape lengre køer, akkurat i det folk har blitt vant med kortere ventetid

- folk som har slitt for utstyret sitt får lite igjen for det i BG

- dette kan igjen føre til at enkelte ikke gidder å oppgradere

På den andre siden så har det en del positive effekter, som at

- det er lettere for non-twinks å nyte BG før lvl 30

- man trenger ikke jobbe for å skaffe seg det beste utstyret

- omsider kan skill>gear

- de som HAR det beste utstyret har en enorm fordel i arenaen

- vi slipper 500 syteposter i uken om hvor forferdelig twinks er

Totalt sett er jeg en tilhenger, men det blir spennende å se hvordan det blir i praksis, ikke sant? :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...