Gå til innhold

Level 19 Twink Tråd med liten, utdatert guide

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Kjekt å se at det fremdeles twinkes :thumbup:

Her er min 19 twink (siden det er en 19-tråd):

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Pa%C3%ADn

Lvl 19 female orc hunter, 1733 HP unbuffed, 13kHKs. Hadde mye morro med henne, men nå er det snart et år siden jeg sluttet. Tenker jeg kommer tilbake til sommeren og kanskje oppgraderer med en bedre leg-enchant og fiskesko. Resten er omtrentlig perfekt tror jeg. Ser det har kommet en blå skulder som er ok, men int er ikke det værste. Trenger litt mana når man skal ta ned twink rogues ;)

Ellers hadde jeg noen andre twinks og. 49 UD SL lock med +276 Sdmg. Manglet flere enchants på den, men den hadde det nødvendigste:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...e&n=Sammael

Hadde en del flere, men de to der har jeg hatt mye morro med. Hunteren laget jeg for å ta ned alle rogue twinkene som folk laget, og det funket greit. 19 rogue er imba, men de er svake mot 19 hunters.

Så til mitt spørsmål:

Jeg tenker å komme tilbake og etterhvert lage meg en ny twink (må ha et prosjekt på siden å sysle med når jeg trenger avveksling). Det står mellom:

49 DW Enhancement Shaman eller

Paladin (åpen for forslag, 19, 29, 39, 49 eller 59).

Hva bør jeg velge? Har null erfaring med paladin og med shaman kun opp til 39 (har en 39 twink).

Lenke til kommentar

Bygger du opp shamanen rett er du umulig å ta.

For meg ble det kjedelig etter en stund siden det ikke fantes motstand.

Ut fra rundt 100 random wsg og ab kamper var jeg på topp av lista rundt 90 av dem med damage, healing og kills. Dem siste av dem hadde jeg ikke så mye healing men var fortsatt på topp med damage. (Har bilder av alt)Fant ingen klasser som enhancement sleit mot.

Testa paladin litt semi twink på både 39 og 49 men gikk som healer.

Det var en mye større utfordring og ga meg mye mere tilbake.

Når man ser at healing gjør utslaget for en battleground er det veldig gøy.

Nå om dagen er det rogue i 39 som gjelder for meg.

Fantastisk artig klasse. :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Tenkte jeg skulle lage meg en twink, blir en troll hunter, men hvor sent er det mulig og begynne å skaffe gear, har en lvl 17 liggende som jeg ikke har questet på, bare drept mobs osv. har så og si bare grått gear. Er det kansje litt seint og begynne på den?

Har heller ingen 70 på samme server vil jeg da slite med gull tin enchants osv? er det dyrt?

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Synes at PVP sverdet blir litt for tregt for en rogue, men så har de raske 1h våpnene så tidlig, en sinnsyk missrate synes jeg. Om du skal ha mace blir det nok den fra Pythas i Wailing Caverns (brukte den på min rogue rundt den levelen, selv om han ikke var twink).

DM er en skikkelig "rogue-plass". Last ned AtlasLoot addon og sjekk DM der.

Men for å svare på spørsmålet ditt: PvP daggeren, + Cruel barb/Thief's Blade / Buzzer's Blade. Alle med +15 agility enchant.

Lenke til kommentar
Holder på med en 19 rogue twink, men trenger synspunkt på våpen (dagger eller mace/sverd?)

Backstab er ok på lvl 19 (+20% dmg og +35% crit fra talents), så jeg anbefaler å prøve PvP daggeren. Kan bruke den i OH om du bestemmer deg for å respecce til SS. Ellers så trenger du ikke annet enn PvP sverd og dagger, men får du tak i Shadowfang er den et hakk bedre (1H sverd så -> SS). Cruel barb er populær til OH (+12 AP). +15 agi er en bra enchant, spesielt på OH. For MH kan du velge lifesteal istedenfor, spesielt om du går for SS.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle lage meg en twink, blir en troll hunter, men hvor sent er det mulig og begynne å skaffe gear, har en lvl 17 liggende som jeg ikke har questet på, bare drept mobs osv. har så og si bare grått gear. Er det kansje litt seint og begynne på den?

Har heller ingen 70 på samme server vil jeg da slite med gull tin enchants osv? er det dyrt?

Du er gjerne i land med dette for lengst? Svarer likevel.

Kan godt begynne på lvl 17, selv om det er litt sent. Kommer an på hva nivå du legger deg på. Skal du ha chest og sverd fra DM, arena trinket, fiskesko og ditto hatt, bue fra WC osv, så blir det lett litt xp på deg om du ikke er veldig forsiktig. Husk at du kan gå inn i instance etter at nesten alt er rensket for å være med på roll på kun de mobbene du ønsker utstyr fra. Da er du selvsagt avhengig av hjelp fra en eller flere på lvl 50+. Ellers så går det an å skaffe seg det nødvendigste/det du klarer innen lvl 19 og så bruke noe PvP utstyr (dagger, sword, ring, neck, trinket) og annet gratis utstyr (er noe ok quest utstyr: fiskehatt, fiskesko, andre quest sko, ring...). Du kommer langt med det.

Du kan fint tjene nok gull til twinken din uten en main på samme server med mining osv, men skal du ha beste leg enchant osv, så kommer det til å veldig lang tid.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • 3 måneder senere...

Har testet Free to Play twinking litt nå og det anbefales.

Fordeler:

- Gratis

- Bind on Account gear er tilgjengelig. Dungeon gear er meget bra, lett å skaffe og kan etterhvert oppgraderes der disse ikke er BiS.

- Restriksjonene kontoen er pålagt gjør det litt mer krevende å få BiS, maxede profs osv (dette er en fordel fordi du ikke er helt ferdig samme uken som du starter karakteren)

- Du kommer kjapt i gang (man blir max level 20 og får en char med ok utstyr rimelig kjapt)

- Som med annen twinking kan utstyret du skaffer holde deg gående i årevis. Med enkelte hederlige untak (som GM trinket) er utstyret overkommelig enkelt å skaffe

- Kort ventetid på BGs! (Litt kortere for Horde er min erfaring)

Ulemper:

- Kontorestriksjoner (særlig merkbart om du har en betalt konto ved siden av, men da anbefaler jeg heller å stoppe xp på lvl 20)

- En og annen lvl 24 som joiner om du går for PUGs

Jeg har hatt det knallgøy i PUGs, både på min Holy Paladin (har virkelig fått øynene opp for hvor gøy det kan være å heale), sub rogue (SS ambush med zerker for flag returns ftw) og hunter (FC assist og midtbanemassakrer).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Litt info om foreløpige planer som påvirker PvP på lave levels i MoP:

Lavere skade

- Det siste jeg har hørt om resilience er at det blir en base stat, så det kan bli enklere å få dette på utstyr også på lave level. Til nå er det nesten bare Heirlooms som har resilience på lave level.

- Base 30% resilience for alle i PvP (jeg vil anta at dette tallet endres før launch)

- Lavere skade på abilities. Jeg har ikke gått gjennom alle, men noterer at ambush går fra 190% weapon damage +X til 175% + X og dette går igjen for nær sagt alle klassene.

Renere klassevalg for hybrider?

- Nourish, swiftmend, regrowth kun for resto druid. De andre spesialiseringene har kun rejuvenation på lave level og mister altså sin beste heal regrowth.

- De andre hybride klassene (Paladin, Shaman) har sin 1.5 sec cast heal for alle specs, så jeg vet ikke om regrowth er feilplassert.

Omstokking av spells fører til endret balanse:

- Rogue: sprint lvl26, shadowstep lvl60, vanish lvl34

- Druid: faire fire lvl28, ravage lvl54, skullbash lvl64

- Hunter: Jeg kan ikke se at hunters mister noe vesentlig på lave level

- Paladin: Mister exorcism, men får bedre shield (divine shield), max range på judgement for alle specs og buffet bevegelighet

Jeg har kun nevnt endringer for rogue, druid, hunter og paladin fordi jeg mener disse er de sterkeste klassene på lave level. Planene slik de står i dag betyr, slik jeg tolker dem at feral druids mister sin ambush og mye av sin bevegelighet (man kan velge speed talent, men mister snare ser det ut til). Feral druids kommer derfor dårlig ut av det. Rogue mister mye bevegelighet, men kan få enda bedre burst om jeg forstår subterfuge rett. Hunter blir enda bedre uten store tap og oppgraderingen ved å kunne avfyre sine ranged attacks på melee range. Paladin vil antagelig gjøre en del mindre skade, men får til gjengjeld bevegelighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...